(Closed) A TRUE wedding horror story!

posted 6 years ago in Logistics
Post # 3
Member
554 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2014

Oh god that’s awful! Like something you would see in a movie, how mortifying!

Post # 4
Member
835 posts
Busy bee
  • Wedding: May 2012

OMG! And that’s why I personally wouldn’t have pets in a wedding! I know she was so embarrased! Poor girl!

Post # 5
Member
9483 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: October 2012

Yeah, that’s kind of crazy that no one got up to even remove the aisle runner at least.  Poor doggie.

Post # 7
Member
9483 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: October 2012

@Legallyblondiebride:  Agreed.  We’re having a backyard wedding.  My dog will be around, but not in the wedding itself.  I’ll have to keep her in the house most of the time anyways.  Thank goodness for her no bark spray!  Haha.  

Post # 8
Member
812 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2014

I thought about having my BT, Molly, be my ring bearer since she was involved in the proposal, but had decided it would be too traumatic for her since she isn’t socialized very well and is scared to death of strangers.

This story sealed that decision!

Post # 9
Member
2951 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2011

omgsh!!! I probably would of started crying lmao. or asked the officiant to wait a sec then said “can someone please take that outside?!” —you better believe I would!— poor girldog 🙁

Post # 10
Member
1880 posts
Buzzing bee
  • Wedding: July 2012

@Legallyblondiebride:  OMG!  That’s terrible!  And to think that my FI’s biggest regret in having a DW is not being able to bring our dogs.  I will definitely show him this post! 

Post # 11
Member
255 posts
Helper bee

Oh. My. God! I can’t say anthing else…..

Post # 12
Member
4774 posts
Honey bee
  • Wedding: November 1999

oh my.  Yeah it seems like if it was on the aile runner that they should have rolled it up and threw it away. Where was the master of ceremonies?

Post # 13
Member
1414 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2012

Poor dog!

Poor bride!

Poor guests!

Yikes……

Post # 14
Member
4150 posts
Honey bee
  • Wedding: November 1999

This is beyond awful.  I can’t quite figure out what should have happened, like how it could have been handled better…I mean who is going to step up to clean up diarrhea?!  I’m hoping my day of coordinator that I’m paying so much for would jump on that grenade.  Ugh how awful.  

Post # 15
Member
1284 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2012

Oh wow! How awful…I can’t believe no one did anything about it…

Post # 16
Member
5658 posts
Bee Keeper
  • Wedding: February 2012

wow. o_o

The topic ‘A TRUE wedding horror story!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors