Any Big Brother live feed watchers?

posted 3 years ago in The Lounge
Post # 5
Member
6407 posts
Bee Keeper

…that sounds like something only Obama gets to do…

Post # 7
Member
2441 posts
Buzzing bee
  • Wedding: July 2018

I do!! Except I live in Canada and I heard that we’re blocked from watching them this year. I really hope not  though

Post # 8
Member
752 posts
Busy bee

@regit45:  @oangeo:  YES! OMG I become obsessed with that show! LOVE it. Can’t wait to compare notes with you! Did you hear Rachel’s sister might be joining the cast?

Post # 11
Member
752 posts
Busy bee

@regit45:  Wait- they are revealing the cast on THURSDAY?!? weeheeee!!! I can’t wait either. did you follow the other fake rumor from that Gabe account on twitter? what a waste of energy, lol. I think there might be a 65% chance she is on it. Ugh. What if Brandon’s brother was there too, and they didn’t know each other? LOL. Maybe it will all be siblings! Tun tun tuuuuun

Post # 12
Member
252 posts
Helper bee

@regit45:  omgosh ik!! Its soo much better watching the feeds! When im at work i check hamstertine.net for important updates lol maybe i can check here now!

Post # 13
Member
13168 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: July 2010

I love the live feeds!  I also follow a blogger who is crazy dedicated to the feeds and it is so nice to see everything they don’t show on the TV episodes (http://big-brother-15-blog.blogspot.com/).  Makes the season (and the drama) that much more interesting!  🙂

Post # 14
Member
1411 posts
Bumble bee
  • Wedding: September 2012

I love Big Brotner! I cant wait!!!!

Post # 15
Member
3077 posts
Sugar bee
  • Wedding: February 2015

OMG this thread makes me so happy!! I don’t watch the live feed because I won’t spend the money (it’s not free right?) but I’m obsessed with the show! I can’t wait for it to start!! I will have no life for the rest of the summer haha!

Post # 16
Member
13168 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: July 2010

@soontobemrsm11:  It’s not free but it is only $24 for the whole season.  Pretty inexpensive entertainment considering the season lasts for 3 months, IMO.

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors