Anyone else feeling miserable from the cold weather??

posted 3 years ago in Emotional
Post # 3
Member
282 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2011

Not me! In Australia is nice and warm 🙂 ive never been in weather that cold before, the worst I’ve had is 4 degrees (39F) so I wouldn’t survive over there haha

Post # 4
Member
4827 posts
Honey bee
  • Wedding: June 2013 - Upstate NY

@Charlie89:  itssss ssooooooo coollllllllddd here

 

today, my feet actually did not warm up. Literally all day.

I had to go to the gym to warm up. 

Post # 5
Member
3389 posts
Sugar bee
  • Wedding: June 2013

@HC_IC721:  LOL my husband sweats…therefore he likes to keep the indoor temps low. I freeze my ass off!  It’s 60 degrees in the Birdi household and I’m COLD!! My husband was kind enough to light fires for me the past two days.  I came home from work tonight to no fire I asked him why he said we’re out of wood. DAMN IT ALL! 

ETA: I’ve gained ten pounds since moving in with my husband…I think my body is responding to the cold temps up in here..Hibernation mode! 

@Charlie89:  Don’t visit the Midwest then…one day it’s 60 degrees the next it’s a blizzard, LOL I’m over it already. 

 

Post # 7
Member
282 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2011

Oh goodness, Its so weird that it’s cold over there lol I hope you all have snow, we don’t get snow here so I’m jealous!

Post # 8
Member
6525 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2013

@HC_IC721:  nope. So over it. I dont like to complain too much bc there are people that have it worse than me or are homeless. 

I just want to take a nap and wake up in mid March

Post # 9
Member
968 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2013

I hate hate hate winter. Especially this winter. I keep pestering DH to move to a warmer climate. I think (hope) I am wearing him down! I swear, another two months of this and I may cry. A lot.

Post # 10
Member
102 posts
Blushing bee
  • Wedding: September 2014

I moved to Chicago from California, so I TOTALLY understand how you feel! I use this time to learn new recipes, organize, do things I normally won’t do because it’s summer/spring time and I’m outside. Also, definitely make sure to work out if possible (even walking on a treadmill) and take vitamin d. It helps!

Post # 11
Member
2562 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2013

i am beyond sick of it being DARK when I get home every day.

Post # 12
Member
689 posts
Busy bee

Today was the first day i really felt like crapola from the weather. I couldn’t even describe it….just felt so off this morning.

Post # 13
Member
6749 posts
Bee Keeper
  • Wedding: October 2010

On a serious note- I bought a light box this year off of Amazon because I always feel like crap in January and February due to the cold and dark.  I feel better this year than I have ever felt. Placebo?  Maybe… but I am not feeling as blah as I normally do.

 

Post # 14
Member
6644 posts
Bee Keeper
  • Wedding: June 2011

I live in Minnesota, we are used to cold/snow but this winter is darn right taking it to ick ick ick so over it so done with it… Need summer

Post # 15
Member
76 posts
Worker bee
  • Wedding: October 2014

The second wave of that “polar vortex” swept through here (Indiana) a couple days ago.. yuck. Monday and Tuesday it was like -10 or -15ish with a -35 degree wind chill. They cancelled almost every high school and even some colleges, and the Indianapolis city-county government was shut down Tuesday because of the cold! I get that it’s cold, but isn’t that normal winter weather for North Dakota, Minnesota, Wisconsin, etc? 🙁 What do they do?! They’re probably laughing at us for being wussies lol.Embarassed Sooo ready for spring!!

Post # 16
Member
7997 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: December 2013

@Charlie89:  I live in AB, Canada. If you were born here or you had to move here then yeah you’d survive lol. I’ve WALKED TO WORK in -40… it sucks.

 

I’m depressed cuz of the weather too. We have snow here from October – April, and sometimes it even snows in May.

 

Here’s hoping to get out of here sometime soon…

 

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors