(Closed) Disappointed with Afloral flowers

posted 7 years ago in Flowers
Post # 3
2701 posts
Sugar bee

@Isis7743: I am really sorry to hear that, I loved my flowers from Afloral. I used them for all the bouquets and was really happy with the quality. Can you return them for a refund? Do you have a photo of the flowers?

Post # 5
2161 posts
Buzzing bee
  • Wedding: July 2011

What did you order?  I’m not familiar with the company.  Could they send you new ones, I would call to find out.

I’m confused, your wedding is in Dec.  Did you order some as a trial?

Post # 8
183 posts
Blushing bee
  • Wedding: May 2012

that’s horrible news!  mine from afloral were really nice.  their customer service was super response and great as well.  i’m sure they take them back easily and suggest something closer to what you’re looking for

Post # 10
13 posts

I’ve done 2 practice runs so far (the first ones were the wrong color). I’m using all red roses and chose Rainforestrose.com because of their rainforest alliance certification (protecting the environment and care for workers). The roses were gorgeous. They opened beautifully and lasted a long time. I have 700 coming in 12 days!! Check them out.

The topic ‘Disappointed with Afloral flowers’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors