Does that Carter's commercial make anyone else cry like a baby?

posted 3 years ago in Babies
Post # 3
Member
7654 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: July 2012

@Cory_loves_this_girl:  LMAO omg you have no idea! This and that Zillow commercial where the wife is picking out a house while her husband is deployed and when she takes her daughter inside, the husband is waiting inside.

The Carters one makes me cry because it is from the daughter point of view to her mother, and it gets me. I will cry every time, and my husband just doesn’t get it.

Post # 4
Member
1838 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2013

@Cory_loves_this_girl:  it def makes me get teary and i don’t even have the excuse of being pregnant

Post # 5
Member
2466 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2012

@megz06:  OMG THE ZILLOW ONE SLAYS ME!  lol, I thought I was the only one XD.  I cry like a baby every time.

I hadn’t seen the carter’s one but sure enough — tears.  Lots of them XD 

Post # 7
Member
2466 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2012

@li612:  lmao, same.  >_>; oh well, we’re just emotional people.  lol!

Post # 8
Member
7654 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: July 2012

@SuperDuperBrit:  I think even if I weren’t pregnant the Zillow one would make me cry. The Cartner’s one probably wouldn’t. I just get so bent out of shape seeing that little girl grow up from a baby and leave on the bus for school lol

Post # 10
Member
7654 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: July 2012

@Cory_loves_this_girl:  OMG, seriously, don’t. Now I am tearing up just thinking about it!! Thank God work is over now, lol.

Post # 11
Member
2687 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2015 - Ketchum, ID

@Cory_loves_this_girl:  No, only because I know what it’s like to work at Carter’s, haha. I know that has nothing to do with it, but when I see Carter’s, I get a warm fuzzy feeling because I really enjoy working there, but I also hate when the kids come in and scream the whole time. 

Post # 12
Member
2687 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2015 - Ketchum, ID

@Cory_loves_this_girl:  Also, I can’t help but think about the clothes, and what season/line they came from, whether we still have it, is on clearance, how well did it sell, etc. haha.

Post # 13
Member
1947 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2013

I cry at the zillow commercial ALL THE TIME, and I’m not pregnant.  But am TTC so maybe that’s why I’m uber sensitive.  And I saw the Carters commercial last night and had a mini breakdown that I’m never going to get preggo 🙁

Post # 14
Member
683 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2012

@megz06:  Oh that Zillow commericial…I cry everytime!!!!!

Post # 15
Member
2164 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2012

YES!! And the Zillow commercial! Ugh, love them both. But seriously talk about good advertising!!

Post # 16
Member
286 posts
Helper bee
  • Wedding: June 2012

Glad to hear I’m not the only one. I feel like advertisement companies are leaning towards these commercials more now than before. Before, I feel like they were all about making people laugh, now if you cry you remember it. I still can’t look away when they are on and I know I will cry when seeing them. There’s also this new Petco commercial that brings a tear to my eye as well.

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors