(Closed) Have you practiced writing your soon to be new last name?

posted 8 years ago in Names
Post # 3
Hostess
18646 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: June 2009

I still haven’t really perfected mine.  I always feel so rushed when I’m signing things at the checkout so it never looks nice.

Post # 4
Member
330 posts
Helper bee
  • Wedding: January 2010

Yup – I felt like a sixth grade girl writing on the back cover of her spiral notebook! 

Post # 5
Member
1336 posts
Bumble bee
  • Wedding: March 2010

I’ve only written once or twice and my new last name willl begin with a “B” which is much more difficult for me for some reason.  I’m going to miss my pretty “S” from my maiden name,

Post # 6
Member
1022 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2010

Haha….I totally felt like a sixth grade girl writing on the back of my notebook!  I actually messed around with it right after we got engaged, but it takes quite a few practices before you get it how you want it! 

Post # 7
Member
937 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2010

HA HA yeah… i was sitting in my room the other night with a note pad writting a letter to a friend and i was like “hmmm i need a new signiture” LOL i have one whole page of my soon to be new signiture LOL!!!

Post # 9
Member
4765 posts
Honey bee
  • Wedding: January 2011 - Vintage Villas

Hm, I don’t think I’ve practiced yet! I should get on that. 🙂

Post # 10
Member
4123 posts
Honey bee
  • Wedding: October 2010

Yes and my hand doesn’t understand how to keep writing.  I’m going from 3 letters in my maiden name to 9 in my soon to be name! yikes!

Post # 11
Member
13 posts
Newbee
  • Wedding: May 2010

I’m a teacher, so I have done this, alot. LOL. =)

I did it today, as a matter of fact. We were out eating lunch and he signed his debit card receipt, and said something about his signature and we got to talking about it. So, I wrote my “soon to be” new name on the extra receipt. He said it looked “just right”.

Post # 12
Member
677 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2011

I’ve definately written mine out!

Post # 13
Member
168 posts
Blushing bee
  • Wedding: June 2010

Mine is horrible!!!  My new last name has an apostrophe so I haven’t figured out how to sign it in one motion yet…

Post # 14
Member
809 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2010

I’m practicing! It’s tricky to start with a new letter. I get all messed up!

Post # 15
Member
522 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2010

Yeah and it hasn’t gone well! My name will start with T and I just can’t get the T to look good. But our last names have many of the same letters, and my current signature isn’t very legible…I’m thinking that I can just keep signing my name the way I do now, and no one will be able to tell which name it says!

Post # 16
Member
685 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2010

Everytime FI and I go out for dinner, he puts the bill on his credit card (we’re all about collecting Airmiles!)  After he signs the bill, he turns over the customer copy and gives me the pen to practise my new signature.  Cute huh?

BTW, I think I have a new signature all set.  It was pretty easy to modify my existing one.

The topic ‘Have you practiced writing your soon to be new last name?’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors