(Closed) I am the biggest dork in the world!

posted 7 years ago in Dress
Post # 3
Member
6998 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: February 2011

HAHAHAHAHA! i can picture it now.

Post # 4
Member
1332 posts
Bumble bee
  • Wedding: December 2016

Must.see.pics.

Post # 5
Member
4824 posts
Honey bee

🙂

Post # 6
Member
7431 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: October 2009

LMAO, I would LOVE a pic to go with the image in my head!

Post # 7
Member
542 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2011

Hope you have lots of windows and neighbors! 🙂

Post # 8
Member
827 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2011

Hah! That’s awesome.You gotta check it out and make sure that volume looks perfect!  Plus, I mean, you don’t want to be unprepared!

I’m not gonna lie, FI is out of town at his bach party, and I plan on wearing my wedding shoes around the house just to uh, feel em out.  He would make fun of me for it, but he’s away so woohoo!  Perhaps I will try out my hair accessory as well…

Post # 9
Member
6351 posts
Bee Keeper

I will totally fight you for that title!

Hehe I’d totally do that too. How big is it?

Post # 10
Member
2192 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 2011

That’s fantastic!!

Post # 11
Member
1314 posts
Bumble bee
  • Wedding: January 2016

hahahaha!!! Literally laughing out loud picturing it! 

Post # 13
Member
225 posts
Helper bee
  • Wedding: June 2011

Hahaha that’s so cute!! If it was for me, I would wear my wedding dress every day…sigh… I always try to make excuses to try it on. Maybe I should wear a crinoline too XD

Post # 14
Member
6015 posts
Bee Keeper
  • Wedding: March 2012

I looooove it!

 

Post # 15
Member
1909 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2011

I love you for this post 🙂 Wearing my shoes feels weird in sweats, sooooo I thought putting the crinoline on might make it less so. Happy to know I’m not alone here!

The topic ‘I am the biggest dork in the world!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors