I met A.C. Slater! I mean, Mario Lopez!!

posted 3 years ago in The Lounge
Post # 3
Member
1584 posts
Bumble bee
  • Wedding: September 2013

@MsYankee:  AWESOME!! Growing up I was totally in love with Zac also, but as an adult Slater floats my boat more so LOL. Awesome that you got to meet him!!
I had many fave episodes, but one that I can think of now is when Screech hosted a huge party and his Mom’s fave Elvis statue got broken… And the one where Jessie got addicted to caffeine pills….

Post # 4
Member
69 posts
Worker bee
  • Wedding: October 2014

@MsYankee:  

that is so awesome! i am sooo jealous! I wish I would have known. I’m in rochester and would have made the drive lol. 

Post # 5
Member
478 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2014

Awesome! He looks like a really nice guy.

Post # 6
Member
9412 posts
Buzzing Beekeeper

@Baroness_Meg:  +1. Zac as a kid, Slater now. Zac is not longer attractive – he looked terrible in the “college years,” which I never actively watched. Freshmen 15 anyone? I can’t believe Screech is a porn star. Yeesh.

I must have a terrible memory because I watched the show all the time but I can’t clearly remember any episodes. Fresh Prince of Belair, I can still remember for some unknown reason, lol. Ah, the classic comedies.

Post # 7
Member
279 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2013

LOVED this show! lol I watched it every day when I got home from school.  One of my favorite episodes was when they did the Snow White and 8 (remember, Slater put himself in as an extra?) Dwarves rap production.  The other one was when they all got fake I.D.’s and went to the 21 and over club only to find Kelly’s new boyfriend, that she dumped Zack for, cheating on her with another girl. Served her right. =p 

Post # 8
Member
13021 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: June 2011

OMG, I’m so jealous!  I always like him from saved by the bell… but the shower scene in Nip Tuck… DDAAAAAYYAAMM.. He is freaking HOTTTT!

Post # 9
Member
839 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2014

I watched the crap out of that show as a kid. I was team Slater all the way.

Obviously, the Jessie Spano caffeine pill addiction episode is a classic. Other favorite episodes are the one where Slater’s sister shows up and Slater flips his shit because Zac starts dating her, and the one where Mr. Belding’s cool younger brother, Rod, is a substitute teacher who ends up bailing on the white water rafting trip because of some girl he met. 

Post # 10
Member
28 posts
Newbee
  • Wedding: October 2013

NICE!! Out of all my friends as a kid, I was the only AC Slater girl. I loved his mullet and tight acid wash jeans. He is still hot!

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors