(Closed) Magic Mike

posted 6 years ago in The Lounge
Post # 3
Member
5786 posts
Bee Keeper
  • Wedding: May 2011

Nope I wouldn’t care 

Also, I’ve been openly drooling during the Magic Mike commercials for the last two weeks haha

Post # 4
Member
1132 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2013

It’s a movie, you’re not going to a strip club.

Post # 5
Member
4372 posts
Honey bee

I don’t care what movie my DH sees. I just heard about Magic Mike, maybe I’ll see it, maybe I won’t, but my DH is not going to be telling me one way or another.

Post # 6
Member
5423 posts
Bee Keeper
  • Wedding: November 2012

@CaliHoya:  agreed. 

Post # 7
Member
592 posts
Busy bee
  • Wedding: November 2012

I wouldn’t care at all.  It’s a movie, not real life. 

And I have as well been drooling over the trailer to that movie everytime if comes on.  That Channing Tatum is one amazingly sexy man!

Post # 8
Member
6512 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2012

@LGenz:  Seconded! LOL

Post # 9
Member
5786 posts
Bee Keeper
  • Wedding: May 2011

@sarahbabs:  I think my DH is starting to get annoyed. We watch everything on our DVR and fast forward through the commercials. If I spot the trailer I make him rewind so I can watch.

Post # 11
Member
624 posts
Busy bee
  • Wedding: May 2011

Oh come on, we have places like HOOTERS that cater to men all over the place.

A movie like Magie Mike is harmless.

Post # 12
Member
4355 posts
Honey bee
  • Wedding: June 2013

I wouldn’t care, FI watches way more rique business for free online whenever he wants, I’m sure.

Plus, I’m so going to see this movie hahaha.

Post # 13
Member
1089 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2012

Ooh Magic Mike…I can’t wait to see it! lol

 

Nope I don’t think I would care, it’s just a movie 🙂

Post # 14
Member
807 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

Well actually, I don’t really care if he goes to strip clubs in real life (probably helps that he rarely goes and that I’ve gone with him before)…so for me, the movie example wouldn’t be a double standard for us. But I definitely think it would be for some couples.

Post # 15
Member
1513 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2013

hahaha, i guess your FI may have a point, but i also kinda feel like every mainstream “guy” movie is just as, if not more, gratuitous. the feminist in me sees “magic mike” as a chance to level the play field in terms of explotation.

the woman in me sees “magic mike” as a chance to stare at channing tatum for 2 hours.

win-win

Post # 16
Member
3771 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2013 - Brookfield Zoo

We definitely have a double standard, I think because it’s not as common for there to be things like that catered towards women.  However I DO think when that stuff is geared towards women it’s typically less skeezy.  For example, I went to Thunder Down Under in Vegas for a friend’s bachelorette party and it was really cheezy, all really actor-y.  If you go to a strip club for men in Vegas though, I think it’s much less of a “show” and more sexual.  Of course I can’t speak from first hand experience, but that same friend’s fiance had his bachelor party at the same time so FI went with the boys, and that’s what he told me.

That said, none of the guys in Magic Mike are my type so it just looks gross to me! :/

The topic ‘Magic Mike’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors