OMG is that a line?!!!

posted 3 years ago in TTC
Post # 3
Member
2258 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2012

@mrswagner:  No question about it, lady! You’re KU’d! Congrats!! 🙂

Post # 4
Member
4526 posts
Honey bee
  • Wedding: April 2012

@mrswagner:  I love seeing those pretty lines! Congratulations ! Yipeeee!!!

Post # 5
Member
4468 posts
Honey bee
  • Wedding: April 2013

So awesome- congrats!!

Post # 6
Member
527 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

I see it! Congrats!! Laughing

Post # 7
Member
4540 posts
Honey bee
  • Wedding: May 2014 - Royalton White Sands

I see it!

Post # 8
Member
527 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

question: how long did you soak your test for? just curious because another woman told me I wasn’t soaking it long enough…lol

Post # 9
Member
1654 posts
Bumble bee
  • Wedding: January 2012

That is most definitely a line! Congratulations!

Post # 10
Member
667 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

Congrats, def see that second line! 

Post # 11
Member
6502 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2011 - Baby boy 12/2015

@mrswagner:  Congrats! That’s clearly a second line! 

Post # 12
Member
11668 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: November 1999

Yep def a line! Congrats!! Yay for more March babies!

Post # 13
Member
1973 posts
Buzzing bee
  • Wedding: January 2013

Yay!!! Congrats!!

Post # 14
Member
5745 posts
Bee Keeper
  • Wedding: April 2011

That is most definitelly a line!

Post # 15
Hostess
3787 posts
Honey bee
  • Wedding: June 2011

Haha, congrats! That’s definitely a line!

Post # 16
Member
11772 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: May 2013

That is a GORGEOUS line! CONGRATS!

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors