Raise your hand if you spend more time on weddingbee than…

posted 4 years ago in Weddingbee
Member
6729 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2012

Well, I am married now, but yeahhhhh.  Guilty. 

Member
2103 posts
Buzzing bee

Well seeing as I’m not really actively planning yet (I need to save up AND move out first!) I spend TONS of time on here. But I guess that means I’ll be prepared?

Member
454 posts
Helper bee
  • Wedding: November 1999

…or more time than you spend working on wedding bee – even just as a lurker :)

Member
198 posts
Blushing bee
  • Wedding: March 2013

Hahaha. I’m probably guilty even though I’m spending most of my time reading rather than responding.

Member
185 posts
Blushing bee
  • Wedding: January 2014

Guilty :)

Member
10833 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: June 2012

Oh yeah when I was engaged I definitely did but it helped so much! I was always getting feedback that helped my wedding day to be a complete success. I don’t know how I could have done it without all the bees! =) There were definitely worse things I could have been wasting time with lol.

Member
3168 posts
Sugar bee

I spend a lot of time on here instead of doing hw lol

Member
10913 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: November 1999

I’m on here all day at work to pass time when things get slow… so yeah, I spend a lot more time on here chatting than I do planning!

Member
715 posts
Busy bee
  • Wedding: January 2013

Guilty. I lurk a lot! All of my planning is pretty much done…jan wedding…but I love coming here for the stories and gorgeous pictures. It keeps me in a bridal kinda mood, and I love the cross section of society here!! I even bought an extra charger for my desk at work hee hee…

Member
56 posts
Worker bee
  • Wedding: October 2013

Yep, pretty much sums it up lol!

Member
698 posts
Busy bee

Now that eerything is almost fully planned I would say yes but before I spent a lot of time planning.

Member
1580 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2013 - Country Club

Guilty. :) There are a lot of things I can’t do yet…

Member
2238 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2012

oh yes, even though im married already and alot of planning wasnt involved lol

Leave a comment


Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors