Second Update! The One That Got Away – Should I Contact Him?

posted 3 years ago in Relationships
Post # 3
2571 posts
Sugar bee
  • Wedding: November 2013

WOW!  This is just like a romantic comedy only without the wacky BFF or the usual stuff…  How awesome! 😀

Post # 4
7126 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: June 2015

@RN:  oh my Gosh this is so exciting! congrats! I think you found a real sweetheart in him! I’m so happy for you, I actually teared up at the boyfriend part… Yeah, I’m pathetic:-) 

Post # 5
3237 posts
Sugar bee
  • Wedding: October 2012

Oh my goodness! I’ve totally been stalking your story and this is SOOOO exciting! I’m so happy it worked out for you! How sweet! And that totally sounds romantic!

Post # 6
63 posts
Worker bee

Sorry, I just have to ask because I’m a nosey person.  Did you guys kiss yet!?!?!


Post # 7
6 posts
  • Wedding: September 2014

Omg, this is so damn cute.  What did he cook you for dinner?


Post # 8
234 posts
Helper bee

@RN:  ahhh I’m so excited for you 🙂 Reading that gave me butterflies

Post # 11
289 posts
Helper bee
  • Wedding: July 2014

@RN:  Yay, how wonderful!! And cooking lessons sound great — my FI always loves it when I go out of my way to make him a special meal (thank goodness for Barefoot Contessa!).

Post # 12
63 posts
Worker bee

@RN:  OMG!  Spill the beans!  This is what romantic movies are made of!  Is he a good kisser or what?  Laughing


Post # 13
8847 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: August 2013 - Rocky Mountains USA

@RN:  AW!  Happy to hear this 🙂

Post # 15
1002 posts
Bumble bee
  • Wedding: July 2011

This really did sound like it came off the back of a movie lol.

Post # 16
5697 posts
Bee Keeper
  • Wedding: August 2012

@RN:  This is so cute. Good for you guys!

Leave a comment

Sent weekly. You may unsubscribe at any time.

Find Amazing Vendors