(Closed) The mp3 shuffle game – list the first 5 songs that come up.

posted 5 years ago in The Lounge
Post # 3
556 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2013

“She Will” – Lil Wayne

“Going to California” – Led Zeppelin

“Big Poppa” – Biggie

“Interstate Love Song” – Stone Temple Pilots

“Hide and Seek” – Imogen Heap

Post # 4
3771 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2013 - Brookfield Zoo

Don’t Stand so Close to Me (Young Girl) – Glee Cast

Space Sonic – Ellegarden

hikaru sasuhou (New World ver) – Back-On

A Moment of Violence – Streetlight Manifesto

Maybe This Time – Glee Cast

argh I gotta get rid of all the Glee on my ipod…

Post # 6
1382 posts
Bumble bee
  • Wedding: April 2013

Sonique – “Feels So Good”

Gloria Estefan – “Words Get In The Way” (what?!.. that’s not mine….)

LMFAO – “Put Your Hands Up”

Bob Marley – “No Woman No Cry”

Iyaz – “Replay”



Post # 8
2065 posts
Buzzing bee
  • Wedding: December 2011

Sigh. I started accumulating my mp3 collection in like 1999 so this will probably be scary.

36 Mafia – Slob on my Knob (sigh)

Deftones – Passenger

Volbeat – So Lonesome I Could Cry

Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel (hey, I walked down the aisle to the VSQ version of this!!)

311 – Amber

Post # 10
805 posts
Busy bee
  • Wedding: February 2013

I love the randomness! Here’s mine:

1) No Doubt – “Bathwater”

2) Wayne Wonder – “No Letting Go”

3) Monica – “For You I Will”

4) Miku Hatsune – “Moon”

5) Papa Roach – “Tightrope”


Almost all these songs make me feel old, lol



Post # 11
546 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2014

Sade – By Your Side

Smashing Pumpkins – Today

Eric Church – Love Your Love The Most

Plies – Shawty

The Police – Roxanne

Yup. lol

Post # 12
2065 posts
Buzzing bee
  • Wedding: December 2011

@panterapeach:  HAH, if I had gone to #6, Britney Spears Oops I Did It Again would be next on my list. I have a ridiculous amount of Britney in my collection that I refuse to delete thanks to my inner 13 year old.

Post # 13
6512 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2012

Love this game!

1. Need You Tonight – INXS

2. You Told a Lie – Camera Obscura

3. Paint’s Peeling – Rilo Kiley

4. Judy and the Dream of Horses – Belle and Sebastian

5. Wassup Wassup – Diplo ft. Rye Rye (B-More mix)

@panterapeach:  dont lie, you love gloria estefan 🙂 <— beat me to it!

@misspeanut:  Don’t feel bad about the 36Mafia song – I am pretty sure I have the DJ Assault song of the same name on my lol

Post # 14
602 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2010

misery by maroon 5

tiny vessels by death cab for cutie

gimme some salt by clap your hands say yeah

rocket man by elton john

the everlasting gaze by the smashing pumpkins


Not half as embarrassing as I thought it would be!

Post # 15
1642 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2012

Her Morning Elegance – Oren Lavie
Feel So Close – Calvin Harris
Too Young – Phoenix
When You Were Young – The Killers
Make Me Proud – Drake ft. Nicki Minaj


Post # 16
6512 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2012

@MyFavouriteChords:  I was pleasantly surprised by how un-embarassing mine was too lol.  And also the lack of Death Cab, as I have every song by them ever on there lol. 

The topic ‘The mp3 shuffle game – list the first 5 songs that come up.’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors