(Closed) Um, we seriously fought over toilet paper today

posted 8 years ago in Relationships
Post # 3
11325 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: February 2011

peanut butter. seriously.


he said he frequently made pb sandwiches with 2 cups of butter. TWO CUPS. i said that was impossible. He said not if you grill it (?!?). We got into a fight– in front of friends– over whether or not it is possible to fit TWO CUPS of peanut butter on a piece of bread. We vowed to resolve it by experiment when we got home– but we’re both too cheap to waste that much pb to prove I’m right 🙂

Post # 4
5263 posts
Bee Keeper
  • Wedding: June 2012

Haha, we’ve had toilet paper fights before! Not even kidding, usually in the morning before coffee, they go like this – R: why didn’t you replace the toilet paper last night? Me: Because you were asleep and grumpy, and yet you insist on keeping it on the top shelf of the closet where you know I can’t reach it! R: Hmph. 

I don’t know, anything before coffee is fair game. We have fought about really ridiculous things, because that’s just our dynamic… we bicker, and then laugh. It adds spice to the relationship. 😛

Post # 7
234 posts
Helper bee
  • Wedding: November 2010

hahaha awww!! well i’m glad it’s resolved now and you can laugh about it!! seriously though the morning for me is the WORST time of day. if i haven’t eaten yet and i had to wake up early, stay out of my way.

we had a stupid fight also one eaaarly morning on the way to the airport. i had had no coffee, no breakfast and it was like 4:30 am. we were driving down the highway and FH isn’t a terrible driver but he isn’t the greatest. so i was drinking a bottle of COLD water and i put the cap on the middle console and the bottle of water between my legs so i could reach for something. well he jerked the vehicle to avoid hitting a truck(LOL yeeaah) and the COLD water went alllll over the front and back of my velour pants! i was like “FH! WHAT ARE DOING?! YOU JUST MADE ME SPILL WATER ALL OVER MY PANTS!! I CAN’T GO INTO THE AIRPORT LOOKING LIKE THIS!” and so i had him crank up the heat and i took my pants off to dry them over the heater vents lol and he goes “you know, if we get pulled over or they check inside the vehicle at the gate (we are military) and you have no pants on there could be problems..” i was like “well i don’t care! i’m not putting these soaking wet pants back on!” lol so we sat in silence and he tried to get me over it but i was so tired and cranky and WET that i wasn’t amused. eventually we got to the airport (like 20 minutes later) and i was finally in better spirits. later that morning we laughed about it.


wow that was a long story hahaha sorry!!

Post # 8
2859 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2011 - Bartram's Garden

The only thing we ever fight about is stupid crap.

We fight all the time over the correct way to load the dishwasher. And when we were at the airport the other day, we got into a fight over hot dogs.

Post # 10
82 posts
Worker bee
  • Wedding: June 2011

Holding hands. <insert blank look here> My affection level is like a 10 and his is maybe a 3.5. He swear he is working on it. But, seriously, it seems like it just about kill him to hold my hand for more than 30 secs!

Post # 11
870 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2012

Hahaha @Huneebee that is me and my boyfriend exactly! He says holding my hand makes his hot!

Post # 12
2562 posts
Sugar bee
  • Wedding: July 2010

Our most serious stupid fight was over a pork steak … it was this teeny tiny little pork steak that we had leftover sitting in the freezer. We were at the grocery store and I was going to buy some more, and he refused saying WE needed to eat the one in the freezer. I was like “really – both of are going to share that pork steak that wouldn’t even be the portion size for a toddler – really” we were getting really pissy about it and raising our voices right in the middle of the grocery store. He was convinced that we should not even look at buying any more pork until that scrap of meat was eaten … 

Post # 13
241 posts
Helper bee
  • Wedding: December 2010

fi and i argured over bread and bagels once, lol.

and it wasn’t even over the type/brand/etc. of the bread and bagels; it was over where to store said bread and bagels.  we seriously went at it for who knows how long about why bread should be kept in the freezer vs. just sitting out on the counter (me) and why freezing bread is bad (him).  we finally compromise and put it in the fridge, lol.

*in my defense, we live in arizona, and this was the middle of summer, where temps get up to like 120 degrees outside.  super hot kitchen + bread sitting out on the counter = faster/stronger mold accumulation (imo).  and we were talking about extra loaves of bread/bagels that weren’t going to be consumed in the next week.


Post # 14
2015 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2009

We’ve had like four fights total in our five-year relationship, and they were all over stupid things. Most notably, garbage bags and pizza. We always look back and laugh about it now.

Post # 15
1067 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2010

Dishes! It’s always the dishes! One week ago we agreed that he would wash 60% and I would wash 40% of the dishes everyday.

Post # 16
592 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2013

Girls, you have no idea how reading these makes me feel SOOOOO much better about all the silly squabbles OG and I have had!  I gotta get going, but I’m def going to come back here and tell you a story lol

The topic ‘Um, we seriously fought over toilet paper today’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors