(Closed) Welp, looks like I shouldn't get married.

posted 5 years ago in Emotional
Post # 3
Member
2224 posts
Buzzing bee
  • Wedding: April 2014

Jesus! What a downer!! Lol. I wouldn’t let that stop you. 

Post # 4
Member
3429 posts
Sugar bee
  • Wedding: June 2013

Don’t be silly, But that is kinda harsh….I like how it repeats “neither marriage nor employment is good, either marriage or employment is bad” geesh really driving it home aren’t they? LOL

Post # 5
Member
3372 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2014

Bwahaha, how depressing! I do love that the wording leaves no room for uncertainty.

My mum wants me to go to a Chinese fortune teller before we set the date, and this is precisely why I don’t want to. I don’t want to hear that our marriage is doomed, that I’m only a good match with someone from the Year of the Horse/Dog/Tiger or that we can only auspiciously get married in 2020…

Post # 6
Member
7311 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: October 2010

Daaaang.

Post # 8
Member
6207 posts
Bee Keeper
  • Wedding: August 2013 - The Liberty House

Lol! They sure don’t mess around! 

Post # 9
Member
8464 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: April 2013

@Jabberwocky: Hmm when I was in Japan, I was told that if you pull a bad fortune you’re supposed to burn it.  Then the bad luck dissipates and isn’t focused on you.  Either way, I think having a strong relationship will supersede any “bad luck” sign in your marriage.

Post # 10
Member
1578 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2013 - Country Club

Dang.. haha. I pulled a fortune like that the other day and it said that whatever I was planning was destined to fail… wtf!

 

One of these things: http://en.wikipedia.org/wiki/Kau_cim

Post # 12
Member
6360 posts
Bee Keeper

Geez, you startled me with this topic. For some reason, I would never expect so see this topic (in seriousness) from you.

That’s some kind of a vague compliment I think. Sorry, I hate being vague but actually don’t know how to make it more specific. I’m glad this was just a joke thread! 🙂

Post # 14
Member
9 posts
Newbee

Haha I was going to say, I hope you tied it up to a tree so the priest could bless the bad luck away!

FI took us to a fortune teller for a couple’s reading after he proposed to me. The man said that I would have a great year in 2013 but it would be a bad year for FI. Haha… sorry FI 🙁 I don’t know what I’m going to do to you but I hope it isn’t too terrible!

The topic ‘Welp, looks like I shouldn't get married.’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors