(Closed) When you have 20 boxes of tampons at home and none with you

posted 7 years ago in The Lounge
Post # 3
Member
2015 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2009

Ahhhh! I hate that! I have over-priced drugstore tampons piling up at home, too, and I never remember them during period week.

I can’t believe how unsympathetic that girl was. I always give out tampons to people when in need (if I have them, which is almost never), and if I don’t have any, I sincerely apologize because I know how much it sucks!

Post # 4
Member
8738 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: September 2011

Ugh… she sounds like a royal b*tch. Excuse my langugage.

 

I hear you there though. Just las week I had to dig through my bag for a quarter to buy a tampon from the bathroom a work because I didn’t bring any with me. Eventhough I just bought enough for a year from Costco and stashed it in my bathroom at home!

Post # 5
Member
1332 posts
Bumble bee
  • Wedding: December 2016

This is definitely the one area in life where all females should unite and help another chica out, dontcha think????? 

 I had to stock my diaper bag full of tampons just in case I needed one at a most inopportune time, lol. 

Post # 7
Member
1433 posts
Bumble bee
  • Wedding: November 2013

@pamplemousse: LOL Oh no!  This always happens to me too.  That’s so funny.

One girl at my work kept a box in her desk and anyone was always welcome to help themselves.  We don’t have a tampon/pad dispenser at work.  

It was reaalllly convenient.

Post # 8
Member
1418 posts
Bumble bee
  • Wedding: July 2011

Oh that always sucks.  Always.  AND the tampon machine is out of stock!  Wow…the period gods are against you today!

I try to leave a few in my purse all the time – when I have my period and when I don’t.  It has been working for me lately!  Plus, if a girl in need asks, I have one to give!  I would never rudely announce something like that as that girl you talked to did…we’ve all been there at one time or another! Come on and help a girl out!

Post # 9
Member
472 posts
Helper bee
  • Wedding: August 2011

Haha this cracks me up because it is SOOO true. The problem with actually having your purse stocked with tampons is if you don’t rotate them frequently enough, the wrapper falls off and static-clings to your wallet. This turns into an embarrassing situation when you’re in line at a store and pull out your super cute wallet… with tampon wrapper attached. 🙂 Stupid periods. I’d share a tampon with you!

Post # 10
Member
1066 posts
Bumble bee
  • Wedding: September 2011

lol this happened to me the past 2 months, you think I would learn, but no.  Consider yourself lucky that the dispenser was empty, I wasted a quarter in the one at work 2 months ago for the first time, only to get a pad that was the most old school pad I’ve ever seen in my life!!!  It looked like it was out of the 50’s, so very thick and no plastic backing, the sticky wouldn’t even stick!  I don’t even know why I’m saying this, but it was so disappointing at the time LOL. I just couldn’t believe they even make ones like that anymore, and now I always keep something in my purse!

Anyways, that girl was clearly rude, just remember that! 

Post # 11
Member
1433 posts
Bumble bee
  • Wedding: November 2013

@europomme: HAHAHAHAHAHAHA

That reminds of the first pad I ever used… my mom had an old stash from before she hit menopause I guess (she was about 53 or so when I got my first period).  Sooo embarrassing.  I was like, “Is this what I’m in for??”

Post # 12
Member
9057 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: June 2010

This is where girls were way better in highschool.  My friends and I would always be like, “hey, can I borrow a pen?” and that was our code word to be lent a tampon.  Made for some awkward moments when you ACTUALLY needed a pen…. so in retrospect we probably should have had a more obscure code word.

Post # 13
Member
1254 posts
Bumble bee

The title on this thread made me laugh! Soo true…

@pamplemousse: Sounds like your co-worker needs a tampon herself…sheesh! I would’ve gone downstairs, bought a box and left one on her desk…haha!

Post # 14
Member
365 posts
Helper bee

You should come back from the pharmacy one day with THE CREAM THAT THE PHARMACIST SAID WAS BEST FOR SORTING CRABS OR GENEITAL THRUSH BUT YOU KNOW SHE WAS TOO EMBARASSED TO GO SO YOU GOT IT FOR HER… REALLY LOUDLY…. THRUSH. (or crabs, crabs is funnier ;))

Post # 15
Member
447 posts
Helper bee
  • Wedding: January 2011

Yep, I hate the tampee situation. Gosh, and when I carry them in my purse for a while., cause I just didn’t clean out my purse… I need me a tamp and I grab one I stuck in there from like last month, I somehow make it to the bottom of my giant purse, and somehow the wrapper came open and there is make up on the tamp. Useless now. Eew. Idk how in the world. It sux.

Post # 16
Member
447 posts
Helper bee
  • Wedding: January 2011

I need one of those cutey tootie tampee holders I guess. I never got one cause isn’t it just a glorified lipstick case? Now, I may do it..naa I won’t. Tamp case..so lame. Maybe it would keep it from having the wrapper pop open though. I won’t get one. I never used any lipstick cases I have ever bought..idk what make me think I will faithfully use a tamp case.

The topic ‘When you have 20 boxes of tampons at home and none with you’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors