(Closed) 30 day shred

posted 6 years ago in Fitness
Post # 3
Member
220 posts
Helper bee
  • Wedding: July 2014

youll have to let me know when you get yours through, i want to start using it again!

so yep, im in!

Post # 4
Member
2183 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 2011 - Florida Aquarium

I’m doing a different 30 day workout, but I’d love the accountability and support! (I’ve “done” Jillian’s workouts before. Wowie, they’re tough. I have carpal tunnel and just can’t do all the floor stuff, so I’m trying something different.)

Post # 6
Member
286 posts
Helper bee

@Maddy87uk:  i’m starting TODAY! i decided i’m gonna do it starting now & then C25K monday, wednesdays, & fridays. i wanted to wait until a monday to start, since its the beginning of the week but i feel like i keep making excuses so i’m starting TODAY! 🙂

Post # 8
Member
286 posts
Helper bee

@Maddy87uk:  i always do! i’ve done this program before, the whole month of jan 2010 & lost 10lbs. i’ll take measurments & stuff so i can see. i want to lose 15-30 more lbs before wedding so i really need to get to working!

Post # 10
Member
286 posts
Helper bee

my wedding is october 20th, 2012 so i definately have time to do it if i stick to it enough. congrats on your 35lbs. i started my journey jan 2010 & i’ve lost 40lbs but i’ve been stuck..well i’ll admit, kinda “comfortable” & “lazy” for about 6 months now. of course i changed my diet, i ate 1200 cals monday through friday, ate whatever saturday but no more than 1500 cals, & ate 1200 on sundays. i just ate clean but still kinda had whatever i wanted. drank tonsss of water though.

Post # 11
Member
286 posts
Helper bee

i have the insanity program, it def. tones you up. i’m not doing it right now cause i want more WEIGHT LOSS first before i tone up, you know? that program is hard but i seriously noticed within like 3 days how much it tones up.

Post # 13
Member
286 posts
Helper bee

@Maddy87uk:  yes three days, but that’s cause you’re KILLINg yourself! seriously, insanity is so freaking hard lol. i got my dvd from walmart for like $8! lol. i’m hoping i start to see the scale go down again cause being stuck for 6 months is draining. mentally, that is!

Post # 14
Member
50 posts
Worker bee
  • Wedding: May 2013

Ill join! I ordered it from Amazon just waiting for it to come ((=

Post # 16
Member
220 posts
Helper bee
  • Wedding: July 2014

yay!!

when shall we set a date for? unless there is anyone else waiting? i dont think so though?

eeeeeek!

The topic ‘30 day shred’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors