50 ways of making your diamond look bigger

posted 4 years ago in Rings
Post # 4
Hostess
6081 posts
Bee Keeper
  • Wedding: March 2019

Ha! LOVE it! 🙂

Post # 5
Member
3731 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2014

This is very funny.

Post # 6
Member
1624 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2014 - Cape May

LOL! 

Post # 7
Member
9649 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: April 2019

Hahaha, I needed a laugh, thank you for posting!

Post # 8
Member
2351 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 1999

That’s pretty hilarious cuz some of it is pretty true.

Post # 9
Member
201 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2014

Hahahahah this wasn funny, thanks for this

Post # 10
Member
878 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2015

Haha too funny! I have really long arms, so I may book an appointment with a plastic surgeon 😉

Post # 11
Member
165 posts
Blushing bee

Take photos of your friends’ rings and photoshop them so that they look smaller. Do the exact opposite with your own ring so that it looks bigger.”

LMAO This killed me! Hahaha

Post # 12
Member
350 posts
Helper bee
  • Wedding: August 2014

“Close your eyes, turn the lights off and put a blindfold on. This will temporarily prevent you seeing your ring and in your memory or imagination your diamond will look bigger.”

Hahahaha some of these are hysterical.

Post # 14
Member
602 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2009

This is to funny … I just love your posts 

Post # 15
Member
1 posts
Wannabee

haha this is great

Leave a comment


Find Amazing Vendors