(Closed) Anyone else this indecisive?

posted 3 years ago in Rings
Post # 4
Member
767 posts
Busy bee

skplue :  nope. I go through stuff like this with nearly every big decision I make. Some days I like one thing, some days I don’t. If I ever once liked something, I’ll like it again later. Most of the time if I don’t like something on a certain day, it’s because I’m having a bad day, it’ll pass.

 

Post # 5
Member
1011 posts
Bumble bee

I’m not engaged yet, but I literally have 3 pinterest pages of rings – the main one for what I currently want, and then two others for things that I think I might want but then decide I don’t, but then decide I do, and so on. Ultimately, I always come back to the same style, but it’s so fun to imagine!

Post # 6
Member
137 posts
Blushing bee
  • Wedding: November 2017

I’m the same way.  We had talked about getting engaged for a couple years, and I went back and forth countless times on what I wanted for a ring, only to end up asking for a solitaire.  I joke with my fiance that I will end up with a whole collection so that I can change it up based on my mood that day! (if only something like that was in the budget haha)

Post # 7
Member
2470 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 1995

3 words…. Righ Hand Rings.  Lots of them.

Yup. That is the solution.

🙂

Post # 8
Member
4552 posts
Honey bee
  • Wedding: June 2010

I want all the rings.

You aren’t alone!

Post # 9
Member
5038 posts
Bee Keeper
  • Wedding: September 2017

I agree with PP, start a collection of right hand rings.  As for myself I wanted a halo diamond ring for years and years and then last minute I changed my mind to solitaire.  No regrets and no looking back.  I am happy with my decision.

Post # 10
Member
702 posts
Busy bee

I have definitely driven myself crazy exactly like that!

Post # 12
Member
3857 posts
Honey bee
  • Wedding: April 2007 - City, State

Nope.. Me too! 

Post # 13
Member
420 posts
Helper bee

i have changed my mind sooooooooooooo many times its really not funny anymore. You are deffinately not alone! 

Post # 14
Member
666 posts
Busy bee

That pesky disease of “Ringzillaitis” has struck once again…see board titled “Beware or you Bee the next victim….if you haven’t succumbed already lol”  and you’ll understand…you’re just gonna have to have multiple rings/sets and what’s wrong with that?

Post # 15
Member
217 posts
Helper bee

I always smile when I read posts like this because I’m glad to see I’m not the only one 🙂 

I started off wanting a round solitaire, and then fell in love with Verragio settings. My friend got engaged and I showed her a picture of the ring I liked and suddenly, that’s what she was picking for herself lol. I’m not yet engaged so I had to find something new! 

I fell in love with Asscher cut diamonds, and never looked back to rounds. Some days, however, I love ovals. Other days I love pear cut. 

I began to love three stone settings. Asscher with traps to be specific…and then all of the sudden, I’m back to loving solitaires with an Asscher center stone. 

I finally decided to just give my boyfriend the pictures I liked and asked him for his opinion. He said that he liked the solitaire with the Asscher and thin gold band but didn’t want to seem “cheap” for not choosing the three stone setting lol. So that’s that I think… It’s in his hands!! 

Thats my long winded way of saying that you’re not alone😜

The topic ‘Anyone else this indecisive?’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors