(Closed) Boudoir pics = porn?

posted 6 years ago in Photos/Videos
Post # 3
Member
1652 posts
Bumble bee
  • Wedding: September 2017

Haha, wow.  I’ve never seen boudoir photos like that!  I’m not sure if I would quite call them porn, though I would definitely consider them erotica.  I probably would never do pics like those.  Fiance for sure would not.

Post # 5
Hostess
23602 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: September 2011

Christ! These are so not boudoir, but these are pretty amazing…

Post # 6
Member
1562 posts
Bumble bee
  • Wedding: November 1999

lol YIKES.  That is not what I would consider boudior pics…

Post # 7
Member
2951 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2011

I wouldnt call that boudoir…. more like erotica. I totally get doing boudoir but dont really understand the purpose of these. They are still beautifully done though!

Post # 9
Member
5668 posts
Bee Keeper

That is definitely not what I think of when I think of boudoir pictures. The male model has a nice rear though…

Post # 9
Member
2416 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2012

Yikes! Those are pretty porn-ish! Not exactly what I’d consider a budoir shoot!

Post # 10
Member
4803 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2012

“Arrow Studio is taking an unique approach to boudoir photography by adding sensuality”

Yeah I’ll say!  These are not normal boudoir pics!

Post # 11
Member
926 posts
Busy bee
  • Wedding: May 2012

ew.  I actually think that some “boudoir,” photography is a little mild for mine and FI’s taste and it could be racier, but the couples nudes weird me out.

A girl or guy being appreciated individually for their beauty is one thing, but these romance-novel poses are just skeevy.

Post # 12
Member
574 posts
Busy bee
  • Wedding: January 2011

LOL… I think that’s beyond boudoir, but it still could be something special between a couple.  I definitely wouldn’t feel comfortable having another person shooting us when we’re both nekkid and looking like we’re… erm… in the heat of the moment, shall we say. 😉

However, if Darling Husband wanted to, I’d totally DIY something like that!  Why not?

Post # 13
Member
9824 posts
Buzzing Beekeeper

I hate humping pics haha!

Post # 14
Member
1111 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2012

Holy crap!  I don’t really care for the naked couples pictures…  I think they’re quite awkward and not “sexy,” IMO.

Also, I just choked on the pretzel I was eating when I clicked on the link & I saw the pictures!  My boss sits right behind me, so I had a slight panic attack.  LOL

Post # 15
Member
2697 posts
Sugar bee
  • Wedding: June 2012

No, not boudior. And kind of…weird and awkward and not sexy, too.

The topic ‘Boudoir pics = porn?’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors