(Closed) Can We Do a "Rings IRL" Part 2?

posted 4 years ago in Rings
Post # 3
Member
406 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2012

Taken with my iPad just few minutes ago while I was cleaning up the kitchen. I love the way it sparkles under the lights in there.

Post # 4
Member
2052 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2013

i took this the other morning before heading to the lake! 🙂

Post # 5
Member
1384 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2013

Here is my ring! it’s very wee, you can barely see it from far away, lol. It’s perfect for me!

 

 

Post # 8
Member
2213 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2014

 

What exactly do you mean by “real life perspective”?  Am I doing it right?  (sorry my hand is kind of dry and gross…haha) 😛

 

Post # 10
Member
2213 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2014

@BHB0526:  Niiiice!  You have more little rocks than I do, but both of our sparklies sure are pretty!  How big is your center stone?

Post # 12
Member
742 posts
Busy bee
  • Wedding: February 2018

heathuhhhhwebbbb Omg You Are So Pretty 😀 Love Your Rings!!

Post # 13
Member
503 posts
Busy bee
  • Wedding: February 2014

@DomesticDiva:  1 ct and yes they are both quite lovely 🙂

Post # 14
Member
2213 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2014

@BHB0526:  Mine is 1 CT, too!  They’re like fraternal twin rings!  😛

Post # 15
Member
503 posts
Busy bee
  • Wedding: February 2014

@DomesticDiva:  haha! I saw yours and was like hmm… that sure looks familiar!

Post # 16
Member
1384 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2013

 

@wrkbrk:  Aww that’s so sweet of you! I love your rubies 🙂

My camera is pretty crap quality as you can see from this, lol, which is why I don’t post many IRL pics.

The topic ‘Can We Do a "Rings IRL" Part 2?’ is closed to new replies.

Get our weekly roundup of the best of Weddingbee.
I agree to receive emails from the site. I can withdraw my consent at any time by unsubscribing.

Find Amazing Vendors