(Closed) December POAS Part 2: All I want for (insert holiday you celebrate) is a BFP! ;)

posted 9 years ago in TTC
Post # 347
Member
887 posts
Busy bee

@hardtoconcentrate:  I know, right.  I asked him if he ever had to take sex ed in high school.  He did, but he didn’t pay attention (obviously).  lol. 

Post # 350
Member
392 posts
Helper bee
  • Wedding: May 2013

So, Im CD 19 of 34. I got my pos opk yesterday. Hopefully this is our cycle, if not were waiting until June.

Post # 351
Member
360 posts
Helper bee
  • Wedding: August 2011

@CircleFace:  I am also a symtpom-a-holic! I really just need to step away from google! And I’m not much for coffee, but I do love me some cappuccino. I’ve been trying to cut back simply because it will make it easier once I get that BFP! 

View original reply
@doxielove:  haha! Men are hilarious! Last night, mine came home and literally the first thing out of his mouth was, “This is absolutely a sex night–we are going to conceive a child! This has been my lucky day!” (He obviously has no idea how this works–I O’ed last week! Haha) It makes me super excited that he’s so into it though! 

Post # 352
Member
887 posts
Busy bee

@Wed2Attn:  LOL!!  That is too cute – such enthusiam these guys have Cool

Post # 353
Member
2729 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2011

@doxielove:  “so, if it’s that hard to get pregnant…why have you been on the pill all these years…?” <- But, honestly, this is sooo true! LOL. I could’ve save a lot of money over the years!

View original reply
@MrsGrayIndy:  Woop, woop! YAY for the positive!

View original reply
@Wed2Attn: 
View original reply
@doxielove:  Glad your hubby’s are having fun with it. Please try to keep it that way for them : )  TTC is actually now starting to affect my hubby on the fact that we haven’t got pregnant yet and it really saddens me. I know I take it rough, but to see him now being affected and sad, it really hurts. So lesson learned, keep it fun!

Post # 354
Member
517 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2010

@doxielove:  That made me giggle a little!

I am so excited ladies!!! DH work trip is going to be this upcoming weekend, so he should be home for my fertile week!!! Yippee!

Post # 355
Member
784 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2012

@MrsDibs  – I wish there was a LIKE button, lol

Post # 356
Member
507 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2012

pardon my ignorance, what is SMEP?

Post # 357
Member
615 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2012

@Macintosh:  Hey! I’m good. Nothing out of the ordinary to report. I’m nauseated this morning, but that;s typical for me at this time in my cycle. Doesn’t help that my oldest keeps saying, “You’re PREGNANT!!!” She’s a brat ๐Ÿ˜‰ How are you feeling??

Post # 358
Member
2343 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2012

@hardtoconcentrate:  My blessing in the chart reading thing was getting a seemingly normal BFN chart on my BFP cycle. Every time I try to think to myself “well, my chart isn’t doing what it’s supposed to….”, I’m able to go back to the BFP chart and remind myself that there is no “supposed to” in this process. I am now wishing you an abnormal unreadable chart for your next cycle! ๐Ÿ˜‰ Sorry again…..you were in my thoughts, even if I wasn’t around! XOXOXOX I hope you’re feeling better and you got your crying out of the way!

Post # 359
Member
615 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2012

@hardtoconcentrate:  You’re VERY welcome and YAY! Seriously though, communication is KEY in important things like this. If you’re feeling alone in all of this, ask yourself if your DH is up to date on whats going on. If the answer is no, then maybe it’s time to communicate more. Most times our SO’s just don’t know what’s going on and they’re men, so most likely they’re just clueless about what we’re going though ๐Ÿ˜‰ Big HUGS and Baby Dust!!

Post # 360
Member
517 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2010

@CircleFace:  I think it’s the Sperm Meets Egg Plan (bees jump in and correct me if I’m wrong, please) which is outlined here

Post # 361
Member
615 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2012

@CircleFace:  Yeah, 

View original reply
MrsDibs is right. The lady who came up with it has a free e-book download. 

The topic ‘December POAS Part 2: All I want for (insert holiday you celebrate) is a BFP! ;)’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors