(Closed) Did anyone else NOT cry when he did it?

posted 8 years ago in Proposals
Post # 32
Member
4113 posts
Honey bee
  • Wedding: September 2014

I don’t even remember if I cried! I think I got teary eyed, and told him to stop gushing about me before I did cry..

I thought I’d for sure ugly-cry.

Post # 33
Member
30 posts
Newbee
  • Wedding: November 2014

I 100% thought I would cry, but nope! I thought he was messing with me when he got down on one knee!!!

We were visiting his hometown and had just come from seeing Cincinnati Shakespeare perform Steinbeck’s Of Mice and Men. I really thought it was going to happen that night, but after the play, I lost hope, hahah. And then he got on one knee and I was more in shock! hahah. And then I yelled a resounding YES! and woke up half the city. 🙂 

Post # 34
Member
145 posts
Blushing bee

He cried, I didn’t! I don’t really cry at romantic stuff.

For anything else, I’m a huge cry baby!

Post # 35
Member
866 posts
Busy bee
  • Wedding: December 2014

@lilymarie23:  Nope, I didn’t cry at all even though it was all a complete surprise. I actually laughed! I felt so bad after, but FH told me he was expecting that reaction because he knows I tend to laugh in spontaneous situations. PHEW!

Post # 36
Member
71 posts
Worker bee
  • Wedding: May 2014

No tears from me. I don’t even think I said yes. I just kinda looked at him in shock even though I knew with 100% certainty that it was happening that night. I laugh just thinking about it.

Post # 37
Member
2706 posts
Sugar bee
  • Wedding: January 2013 - Harbourfront Grand Hall

@lilymarie23:  I didn’t think I would cry and I didn’t.  But hey I also didn’t think I’d be a nervous wreck on our wedding day and I totally was!  Still didn’t cry though… not after all that money spent on making me look perfect!

Post # 38
Member
1039 posts
Bumble bee
  • Wedding: January 2004

I didn’t cry at my proposal but did when I walked down the aisle!!

Post # 39
Member
4106 posts
Honey bee
  • Wedding: October 2015

I didn’t cry until the very, very end. I thought I would burst into tears the moment it started happening, but I was desperately trying to take a mental snapshot of this moment so I could remember what he said and all of the details. However, I was too wired and excited and something he said made me start crying eventually. 

Post # 40
Member
2265 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2013

@lilymarie23:  me, i didn’t! i jumped up and down and clapped my hands like a weird seal, but i didn’t cry! hahaha!

Post # 41
Member
230 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2010

I didn’t cry either! In fact it took me a minute to realize what he was doing and then I was like, “OMG, why are you on one knee, get up!” haha.

Post # 42
Member
479 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2014

Much like one of the other posters, I didn’t think I would cry, but I did. A lot of crying and mumbling and nodding.

Post # 43
Member
100 posts
Blushing bee
  • Wedding: March 2015 - Barn Restaurant

@lilymarie23:  hahah i did not cry either and I always always though I would! I think I was just so caught off guard and surprised.. and shocked that it was actually happening. Sounds like you and others had a similar experience as me! hahah glad I’m not the only one!

Post # 44
Member
45 posts
Newbee
  • Wedding: August 2014

I didn’t because I knew it would eventually happen…we’ve been together for 13 years already. Although knowing that you would THINK I would cry out of happiness. LOL

Post # 45
Member
484 posts
Helper bee
  • Wedding: August 2014

@lilymarie23:  I didn’t – was just really surprised and said “what are you doing” lol

Post # 46
Member
1413 posts
Bumble bee
  • Wedding: August 2000

I was in shock, but I did cry an hour later when it all sank in 🙂

The topic ‘Did anyone else NOT cry when he did it?’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors