(Closed) FB hacking war is on! Who wnts to help! :D woo

posted 7 years ago in Technology
Post # 3
Member
331 posts
Helper bee

For your FI’s page? “I can’t believe the baby isn’t mine.” or “Great, now everyone knows. You said it wasn’t that big of a deal, that it happens to a lot of guys!!”

Post # 5
Member
5118 posts
Bee Keeper
  • Wedding: November 1999

@al1988: LOL. The key to a good hack update is that it sounds a bit embarrasing or silly, but isn’t an obvious hack. If you do it later at night, it can sound like a drunk-update 🙂 Oor, you can just be totally hilarious, and make comments about ‘crap, I forgot to do laundry. But it turns out al1988’s silky panties aren’t so bad. No wonder chicks love these things!’

Post # 6
Member
331 posts
Helper bee

@indibee: LOL. I’m definitely not the hacker kind. I’d do something about being into tranvestites or something or something lame like, “I’m peeing right now.” Your idea is much better!

Post # 8
Member
1526 posts
Bumble bee
  • Wedding: March 2012

Haha these are hilarious and awesome! You could change his birthday to today or tomorrow and he probably wouldn’t even notice. But then he would get all these people wishing him a happy birthday and he would be like what the eff its not my birthday lol. At least the people who don’t actually know his birthday would comment lol. Maybe that sounds funnier in my head than it actually is….

Post # 9
Member
891 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2013

At work we call this Facerape. It’s pretty fun. Our colleuge setting up a get-together- at the local pub for drinks on him are epic. Luckily we all know it’s a joke when this happens.

We do fun stuff. Once, we installed an OS in a USB memory, and let the dude boot his PC on Monday morning, and all of the sudden he had Hanna Montana linuxbooting into his system. One great thing to do aswell is to just take a screenshot of  the pc desktop, make it a paint file or something and arrange for it to be a desktop image. Peoples face then is priceless, waving around with the mouse like *wtf is wrong here*. Sticking tape under the mouse or replacing it with a faulty one is funny as well.

Oh, this is what happens working in a super nerdy place with only techs around. :/

Post # 10
Member
1526 posts
Bumble bee
  • Wedding: March 2012

@al1988: lol that would for sure catch some eyes haha

Post # 13
Member
5118 posts
Bee Keeper
  • Wedding: November 1999

@natbug21: Ha, nope, super funny. And easy to sneak. Very good.

@Elolith: Lol! I like to change people’s backgrounds to pics of David Hasslehoff from the 80s/90s (think, speedo and leather). And take the ball out of the mouse, so they can’t fix it right away. Muaahahaha.

Post # 14
Member
5118 posts
Bee Keeper
  • Wedding: November 1999

@al1988: Desperate times call for desperate measures. LOL.

Post # 15
Member
891 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2013

@al1988: I know, but those nerds at work really like being sneaky about all this stuff!

If someone forgets to lock their PC, massemails gets sent out. I work for an computer company and you can send emails to everybody in the whole world included in the work-network. Funny thing is that last time this happened, someone from Costa Rica wondered who stole his lunchbox.. the replies from the 10k users are still poppping up now and then. Ick! It’s fun.

I must say. Facerape is simple and clean. Just get it over with and giggle/grin with your evil smile and rub your hands together. Nothing beats a good facerape. <3

Post # 16
Member
5296 posts
Bee Keeper
  • Wedding: January 1993

@natbug21: I’ve seen people do that before and it’s pretty funny when the hackee realizes what happened

The topic ‘FB hacking war is on! Who wnts to help! :D woo’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors