(Closed) Help! I’m addicted to this site, and my housework is suffering!

posted 8 years ago in Weddingbee
Post # 3
Member
2237 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2011

I don’t have advice, but I wanted to let you know I laughed out loud when I read the title of your post….(in my cubicle during my lunch break at work, so embarrassing)

Now go do your chores ::in a stern mom-like voice::

Post # 4
Member
3219 posts
Sugar bee
  • Wedding: November 2010

HAHA welcome to our world! I think it happends to all of us! I dont even know what I am going to do with all my free time after the wedding

Post # 5
Member
2237 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2011

@mishelleez: Start scrapbooking about the wedding planning…hahaha

Post # 6
Member
544 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2011

Set a timer on your phone if you’re truly having a hard time with this, and when it goes off, so does the computer.

Post # 7
Member
27 posts
Newbee
  • Wedding: July 2012

AHAHA. I am not laughing at you, I am laughing WITH YOU at US!!

 

Honestly, I am the exact same way. I have a daily planner and I think I am about to start planning in certain times that I allow myself onto this site. I work from home at the computer so we will see how that goes.

Post # 9
Member
27 posts
Newbee
  • Wedding: July 2012

@AudzinLuv:

 

haha, ya good luck!! I logged off for 20 minutes to work on a spreadsheet.

 

dishs? what dishes?? 😀

Post # 10
Member
87 posts
Worker bee
  • Wedding: June 2011

OMG! Tell me about it! I am at work and can’t seem to get anything done!

Post # 11
Member
965 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2010

It will pass! My excitement waxes and waines…my advice…give youself a chore list to complete before you make another post!

Post # 12
Member
6661 posts
Bee Keeper
  • Wedding: May 2010

I sometimes have to force myself to get off of the site, but if it’s a slow day at work it’s totally impossible!

Post # 13
Member
4520 posts
Honey bee
  • Wedding: September 2010

ha! Ok, good, I’m not the only one. I never thought this would happen to me, but here I am–completely wedding-obsessed! I think before all this I used to actually read the news and…do work?! 😉

Post # 14
Member
167 posts
Blushing bee
  • Wedding: July 2011

LOL! This is so refreshing and makes me feel sooo much better! I too am obsessed (which caught me completely by surprise!) and spend entirely too much time on the computer looking at stuff on the Bee and Offbeat Bride. I just take comfort in the fact that we are only doing this once so it is wasier to justify the time…it sounds pathetic even to me but its how I operate LOL!

Post # 15
Member
2532 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2010

@AudzinLuv: No advice at all!! Haha sorry I am always addicted, even now that Im married!! By The Way – do you have a venue or photographer yet? If not, I have a GREAT photographer (and his assistant) from Georgia who I would highly recommend!!! PM me for more information 🙂

Post # 16
Hostess
16213 posts
Honey Beekeeper

Oh gosh, me too.

The topic ‘Help! I’m addicted to this site, and my housework is suffering!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors