(Closed) I’m gonna wring his neck!

posted 7 years ago in Waiting
Post # 3
Member
2114 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 2012

omg..

sorry perhaps i missed something but what is this ‘shit’ he needs to get done??

Post # 6
Member
3601 posts
Sugar bee
  • Wedding: January 1992

If it were me (I’m not touting this as advice, because Lord knows I’m flawed) I would let him know my shit was flipped for at least the rest of the night.

Post # 6
Member
2114 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 2012

Well if it IS an engagement (god lets hope for his sake and limbs that it is) … I would say try not to get really angry/worked up about it (easier said than done at this point – i know!) but you want you proposal to be sweet and for you to be able to enjoy the moment – maybe he really does need you out of the house… you dont want to be telling your future children that daddy proposed in the ER because mommy didnt quite give him the chance to do it on his own time…

Post # 7
Member
1325 posts
Bumble bee

I think you have every right to flip. Yes, it’s not best to yell and scream, but your guy needs to be thumped over the head!!!!

Feel free to be DONE for the rest of the night. Your guy is being ridiculous.

Does your guy fixate on menial aspects as a way of procrastination? It sure sounds like it.

 

Post # 8
Member
3297 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2013 - An amazing non-profit retreat

I don’t understand why you’re flipping your lid…he’s working towards it, is he not?

Post # 10
Member
1046 posts
Bumble bee
  • Wedding: April 2012

Take a deep breath, as soon as you are engaged you will giggle when you remember how upset you were over this =D <hug>

Post # 11
Member
3601 posts
Sugar bee
  • Wedding: January 1992

@murmur: Actually, she probably won’t. I never did.

Post # 12
Member
15 posts
Newbee

My bf keeps telling me he is waiting for a number… what tha majic number is I dunno! lol

I thought maybe he would while my sister is in town, but she leaves in the morning.. ugh

Only tink I can offer is what I try and tell myself… even if the bf doesn’t have a plan, my God does, and things will happen!

Post # 13
Member
2742 posts
Sugar bee

@helenberrycrunch: I thought I was the only one who held on to the fact of how miserable I was waiting for those few months. A proposal did not wipe off those emotions. I felt relief but honestly, I don’t look back and laugh at how miserable I was.

Post # 14
Member
3866 posts
Honey bee
  • Wedding: April 2012

@Elleymae: you have more patience than I do.  I would’ve walked long ago.

Don’t get me wrong, I’m probably the president of the procrastination club (my son, alas, has inherited that trait…poor kid gets into TONS of trouble for putting off his homework, just like I did!).  But, come ONE!  You gotta stop putting stuff off eventually!  (The house really WILL NOT clean itself… trust me, I’ve tried talking it into it 😉 )

And, really, unless he’s planning on throwing a bash or decorating the whole house from top to bottom, he doesn’t need a freaking WEEKEND.

….and a “number”?  WTH?!?!?  That sounds like a lame excuse to me.  what would your reaction be if he said “I’m waiting for a sign”???  That’s what I equate the number comment to.  :/

 

@bRooklynRocks: @helenberrycrunch: Yeah, I’ve heard that the proposal makes it all go away.  I honestly don’t see how it does.  I’ve gone through some really crappy shit with my Fiance (unrelated to a proposal, but same idea) and I don’t look back and giggle or smile.  I remember what it felt like and try to learn from the past.  SOMETIMES, depending on what it is, I felt like a complete fool and laughed because we weren’t on the same page, but it was RARELY EVER about anything that really upset or angered me.  

Post # 15
Member
1046 posts
Bumble bee
  • Wedding: April 2012

Well I stand corrected! I am really into looking back and laughing at rough spots in life, it makes processing it all a lot easier but maybe this is a situation it doesn’t work in-I’m one of the jerks who made their bf wait to propose instead of waiting for it-so I guess I don’t have any real life advice for you =( I just hope you can feel better about it all someday and let go of the frustration! Best of luck to you with it all <3

The topic ‘I’m gonna wring his neck!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors