(Closed) Ladies! let’s see some cool pics YOU took of your ring/rings!!!

posted 10 years ago in Rings
Post # 47
Member
2386 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2012

I just took this 2 hrs ago!!

Post # 48
Member
726 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

All the pictures I’ve posted, I’ve taken myself.  Here are a few of my favorites ๐Ÿ™‚

 

 

 

Post # 49
Member
2386 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2012

@sommertime:  I wish you could take pictures of my ring IRL lol!!

Post # 50
Member
584 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2012

Awesome pictures ladies!

 

Here are a couple of mine.  I need to do some new ones!

 

 

Post # 51
Member
726 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

@KeeKalena:  LOL hahaha thanks! That’s good to hear because I actually am a photographer! (and wedding videographer) haha. I love taking pictures ๐Ÿ™‚  Although….I feel like I might be obsessed cuz I always find myself taking more pictures of my ring! haha

Post # 52
Member
208 posts
Helper bee
  • Wedding: December 2012

Good old iPhone photo.. lol

 

 

@mrs ranunculus:  We have very similar rings! ๐Ÿ™‚

Post # 53
Member
2386 posts
Buzzing bee
  • Wedding: September 2012

@sommertime:  Well that makes perfect sense LOL!! You are very talented!

Post # 54
Member
284 posts
Helper bee
  • Wedding: July 2013

My collage of my fave pics

Post # 55
Member
142 posts
Blushing bee
  • Wedding: June 2012

We just picked up FIs wedding band today so I snapped a picture of it with my e-ring

 

Post # 56
Member
3 posts
Wannabee
  • Wedding: March 2012

Post # 57
Member
30 posts
Newbee
  • Wedding: December 2013

Here’s a few I took myself! Nothing too creative. Just got engaged over the weekend.

Post # 59
Member
3974 posts
Honey bee
  • Wedding: February 2012

@patchy:  omg I love your ring and this picture!!

Post # 60
Member
3974 posts
Honey bee
  • Wedding: February 2012

This is not my favorite pic, but it’s my e-ring and wedding band on my replica Ocarina of Time from The Legend of Zelda lol!

I think this is my fave pic currently ๐Ÿ™‚

Post # 61
Member
30 posts
Newbee
  • Wedding: December 2013

@DeathByDesign:  Thanks! I’m just getting use to wearing it. I love your solitare! It looks HUGE

The topic ‘Ladies! let’s see some cool pics YOU took of your ring/rings!!!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors