(Closed) Like a Bear in the Woods…

posted 6 years ago in The Lounge
  • poll: Going...you know...in the Great Outdoors...you
    Won't - At a minimum there's gotta be a door and running water : (24 votes)
    17 %
    Can't - Totally get stage fright, a porta-potty will get it done, but I have to have privacy : (17 votes)
    12 %
    WilI if I must - it's a process and I need some things to get it done... : (56 votes)
    41 %
    Don't Care - It's what the cavemen did, and I'm pretty good at not hitting my shoes! : (41 votes)
    30 %
  • Post # 3
    Member
    845 posts
    Busy bee
    • Wedding: May 2013

    @Nona99:  i would totally go pee outdoors but not at a wedding because ya know..there are other people around. 

    Post # 4
    Member
    4272 posts
    Honey bee
    • Wedding: April 2012

    @Nona99:  I have…many times….mainly out in the desert where there is not much to hide behind, we go shooting and biking out there a lot…. when you have to go, you have to go! You do develop a talent at not hitting your shoes haha. At the wedding in front of strangers…I would probably wander a ways to find “the spot” but it would be pretty obvious what I was doing. I have seen people wander far out in the water by themselves when we are at the river….I mean come on…you know what they are doing out there…

    Post # 5
    Member
    7770 posts
    Bumble Beekeeper
    • Wedding: July 2010

    Well… I have extensively backpacked and lived off the grid and lived outdoors.  However, expecting people to do so at a wedding is a not acceptable, IMO.

    Post # 6
    Member
    6221 posts
    Bee Keeper
    • Wedding: August 2013 - The Liberty House

    LOL this is kinda what I was thinking when I was reading that post, but I would definitely want to know before hand because I’m sure I would have to adjust my clothing choices…

    ETA I have to pee all the time. I’m sure I would pee in the woods if I had to, but I’d rather not.

    Post # 7
    Member
    2755 posts
    Sugar bee

    I think there’s a HUGE difference between going outdoors if you’re camping or on a trip but a wedding? No thank you.

    That said, yes, I have.

    Post # 8
    Member
    3823 posts
    Honey bee
    • Wedding: August 2013

    I have and I will… under the right circumstances, I will make a way. If you’ve gotta go, you’ve gotta go.

    I’ve actually become quite good at it. lol But not in formal attire… I expect some comfort.

    Post # 9
    Member
    3942 posts
    Honey bee

    Ive peed outside plenty of times while hiking. But I draw the line at peeing outside at a wedding. I have my limits.

    Post # 10
    Member
    1548 posts
    Bumble bee
    • Wedding: November 1999

    I have no problem going in the woods during a camping or hiking trip, but at a wedding, no way! 

    Post # 11
    Member
    2633 posts
    Sugar bee
    • Wedding: September 2012 - Southern California

    I will if I absolutely must, but around people I may or may not know in my dress clothes.. not happening!

    Post # 12
    Member
    2335 posts
    Buzzing bee
    • Wedding: November 2012

    My most “rugged” experience to date was a 8-week long field study in the Montana wilderness.  Aside from sleeping at the base camp, every moment was spent hiking in the woods…you can figure it out.  So yes, I would try to time it so I went before/after the jeep ride, but I would crap in the woods at that wedding if need be.  FI makes a good lookout.

    Post # 13
    Member
    166 posts
    Blushing bee
    • Wedding: November 1999

    I have and got poison ivy.  I’m done with anything requiring that much outdoorsyness.

    Post # 14
    Member
    1024 posts
    Bumble bee
    • Wedding: June 2014

    I can’t..I like physically cannot unless I am in private.I get stage fright, for real!

    HOWEVER I went on a 9 day trip camping and I was forced to go lol but I would go over a day without peeing. It was so bad! I didn’t go number 2 at all lol

    Post # 15
    Member
    1770 posts
    Buzzing bee
    • Wedding: April 2013

    I will if I’m camping, but wouldn’t at a wedding.

    Post # 16
    Member
    1846 posts
    Buzzing bee
    • Wedding: June 2013

    I could and have totally peed in the woods. Would never go number 2 outdoors tho, although I won’t do that in a public bathroom either. 

    I wouldn’tbee outside if I was all dressed up, it was daytime, and I was at a wedding tho. That’s different. 

     

    Also, what if the bride herself has to Pee? Is she going to do that outdoors in her wedding dress?

    The topic ‘Like a Bear in the Woods…’ is closed to new replies.

    Find Amazing Vendors