(Closed) Maching outfits? Oh God, no!

posted 8 years ago in The Lounge
Post # 3
Member
4567 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2010

LOl is that you in them? You look SO thrilled! I think… they’re kinda cute? In a totally cheesy way. I mean, what could it hurt?

Tongue out

Post # 5
Member
7421 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: October 2010

Is it possible to spill some bleach on one while doing the laundry?

Post # 9
Member
8353 posts
Bumble Beekeeper
  • Wedding: March 2011

Even though it is not your style, I think you should wear them. I am sure that it would not only make your mom happy, but your grandma would problably love it too 🙂

Post # 10
Member
2404 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2011

oh my gosh you two are so adorable!!!!! i gotta say i loves it, wear them! (and then never again)

Laughing

Post # 11
Member
640 posts
Busy bee

Your Future Mother-In-Law being excited about the sweaters reminds me of how happy Mrs. Weasley in Harry Potter is excited about the sweaters she knits for the whole family every Christmas. 

Post # 13
Member
455 posts
Helper bee
  • Wedding: May 2011

Your Fiance looks pretty pleased in that picture like “Yeah we’re rocking matching sweaters. I’m just *that* awesome.”

Post # 14
Member
640 posts
Busy bee

I think it would make your Future Mother-In-Law pretty happy if you wore them and it might be a great cheesy picture taking opportunity for you two. Maybe same props?

Post # 15
Member
2404 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2011

@VirginiaMarie- haha…awww..80 yr. old twins in your “wheres waldo” sweaters. a love story.

but honestly, wear them!! you 2 are so cute u can pull it off  Cool

The topic ‘Maching outfits? Oh God, no!’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors