(Closed) November POAS

posted 6 years ago in TTC
Post # 497
Member
456 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2012

how is it only the 8th and we’re on page 13?! Lol!

Post # 498
Member
446 posts
Helper bee
  • Wedding: November 1999

@kate02121:  I actually made this account when I was not so patiently waiting to get engaged 2.5 years ago! 

 

Post # 499
Member
171 posts
Blushing bee
  • Wedding: August 2013

Well I think I can officially call it. I’m out this month. Spotting yesterday and today and feels like AF is minutes away! :(. So sad but will try not to be to disapointed it is our first cycle so i knew it was a long shot. Heres to hoping for lots of Christmas baby announcements!!

Post # 500
Member
120 posts
Blushing bee
  • Wedding: June 2010

Well, I broke down and POAS this morning and…

Beyond thrilled!  EDD July 19, 2014  ๐Ÿ™‚

Post # 501
Member
481 posts
Helper bee
  • Wedding: August 2012

@Mrs. Amethyst: Wow, that is a dark BFP! Congratulations! So excited for you! 

AFM, I think I can now officially say I’m out this month. The spotting has picked up to a point where I think it’s AF. Hopefully December will be our month. I have always been a huge Christmas fan, so FX that we get a Xmas baby surprise this year.

Good luck to everyone who is still waiting to POAS this month!

Post # 502
Member
4430 posts
Honey bee
  • Wedding: June 2013

@Mrs. Amethyst:  OMG YAY!  I’ve been checking back on your ladies to see how November is holding up.  You must be really far along! Did you test after AF was due?

Sorry to a lot of you getting BFN’s don’t lose hope! Also, don’t lose sense of who you are, and the bond and love you have for your husband…don’t make it a chore, or a thing, or a schedule, or a disappointment.

 

Post # 503
Member
1915 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2013 - backyard in the woods

@Mrs. Amethyst:  Yeah!! Congrats!!

 

Post # 505
Member
1915 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2013 - backyard in the woods

Well I’m officially out. AF full force today and now my endo is giving me wicked nausea and heartburn to go with the killer cramps, super!! Bring on the heating pad and ibuprofren- I’ll be in my jammies all day. On to cycle 5…

Post # 506
Member
193 posts
Blushing bee
  • Wedding: August 2013

@Mrs. Amethyst:  Congrats! Nice strong lines there!

Post # 510
Member
456 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2012

The witch surprised me 6 days early. I’m soooo upset. WTF. I had a 46 day cycle followed by a 23 day cycle…. what…, do they try to even each other out?? I’ve never had abnormal cycles until TTC. Of course. See you next month. ๐Ÿ™  ๐Ÿ™  ๐Ÿ™

 

Post # 511
Member
3081 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2012

@Mrs. Amethyst:  Seriously strong lines there! Not a doubt in my mind, congrats mama! How many DPO are you?

Happy and healthy 9 months!

The topic ‘November POAS’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors