(Closed) Pityville — population me

posted 8 years ago in The Lounge
Post # 3
Member
3098 posts
Sugar bee
  • Wedding: November 2009

Aw, I’m sorry. πŸ™ Yep, I have that day at least once a week, here lately. And I usually go on a zone out carb bender. :/

Post # 4
Member
2289 posts
Buzzing bee
  • Wedding: November 2010

Hehe. Sorry, love the title. If you’re a Simpson’s fan, you know why.

Oh yes, I have those days. It doesn’t help that carbs are so very, very tasty (((HUGS)))

What do you usually do to feel better?

Post # 5
Member
4567 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2010

yeah, I totally feel you there! I’m sorry you had a bad… could you take a walk or get on a treadmill? That usually makes me feel better!

Post # 6
Member
1982 posts
Buzzing bee

Ooh, I feel like that today too… I fought the urge to carb out, but I’m slowly slowly losing πŸ™

Post # 8
Member
137 posts
Blushing bee
  • Wedding: May 2010

Darn carbs.  Days like those are the worst.  I am with KM on this one.  Exercise, force yourself to call a friend and go listen to music, or something, anything. 

Post # 9
Member
3098 posts
Sugar bee
  • Wedding: November 2009

Nope! Best thing you can do is go to bed and sleep it off, then start off tomorrow better than today! Sorry, that sounded way too chipper… but you know what I mean!

Post # 10
Member
1110 posts
Bumble bee

That is totally me today.  I’m thinking it’s PMS.  Some months I get emo and blah and then I feel bad that I am emo and blah, and it just gets worse.

Then Boyfriend or Best Friend feels bad, because I feel bad, and there’s not much he can do about it.  Then I feel bad about that…

Post # 11
Member
168 posts
Blushing bee
  • Wedding: May 2010

I ate a half bag of Ruffle’s last night while watching the cooking channel, sad I know.

Post # 12
Member
1120 posts
Bumble bee
  • Wedding: July 2009

I get like this sometimes, especially at this time of year when it’s freezing out and gets dark so early. Makes me want to curl up on the couch and escape in a book or mindless tv.

Post # 13
Member
11325 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: February 2011

Um… I once ate half a bag of doritos while watching one of those TLC shows about extreme obesity. 

FAIL. 

Post # 14
Member
14186 posts
Honey Beekeeper
  • Wedding: June 2009

@Corgi, LOL.Those shows are CRAZY! I watched the smae show, I think….about the 15,000 calories that guy ate in one sitting?! That was crazy.

Dude I think everybody has a zone out crap day once in awhile. I had one this weekend. In fact, the pajamas I wore to bed Friday night, I wore to bed Saturday night and half the day Sunday. Yup, it was sexy. I played Super Mario Bros, made some soup, and just junked out all freakin’ day Saturday. Oh and ate chips and salsa…(NOT on my soft food diet, lol)

Post # 15
Member
2402 posts
Buzzing bee
  • Wedding: August 2012

I feel that way every day I have to work at my crappy job!

Sorry you’re having a bad day, hope you feel better. πŸ™‚

Post # 16
Member
1093 posts
Bumble bee
  • Wedding: Private home

usually those days for me involve cupcakes from my favorite bakery – 3 or four at a time!  I hear ya and hope everything is getting better!

The topic ‘Pityville — population me’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors