(Closed) Sept 22, 2012 brides….

posted 6 years ago in September 2012
Post # 3
Member
949 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2012

Wow. I think… I think that’s a little scary to me!

Post # 5
Member
433 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2012

Didn’t realize we were already at 300! Yay (and eek)!

Post # 6
Member
6 posts
Newbee
  • Wedding: September 2012

I’m 9/23/12, but YES! I was sooooo excited to finally be under 300! I’ve had 3 friends get enaged after me and set weding date before mine and they’ve been all like “oooh just 205, or 146 days!” and being petty I’m all “grrr” lol. I know it’s rediculous. 🙂

Post # 7
Member
2777 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2012

Oh counting down in days scares me more than 9 months left! Surprised

Scared but super excited at the same time!!

Post # 8
Member
891 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2012

9 months to the bid day ladies!!!

I hope everyone has a Happy Holiday! In a few short days, we’ll be able to say we get married this year!

Post # 9
Member
2777 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2012

Ladies…262 days left!!! OMG it’s coming!

Post # 10
Member
322 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2012

Oh man! I guess I should start planning! ha ha

Post # 11
Member
2777 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2012

@Mrs.LloydDobler: LOL yeah that’s a good idea! Have you started some kind of planning or nothing at all?

Post # 12
Member
322 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2012

@KeeKalena: I have a venue (reception and ceremony all in one place) and a dress. Everything else is…planned in my head but nothing IRL. Whoops!

Post # 13
Member
2777 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2012

@Mrs.LloydDobler: Oh that sounds good!! I still don’t have a dress…I’m gonna have to get on that LOL!!

My venue had a lot of stuff included like the wedding cake, DJ, floral centrepieces, open bar, linens, ice sculpture (lol) so that took a lot of stress off us!

Post # 14
Member
322 posts
Helper bee
  • Wedding: September 2012

@KeeKalena: That’s Awesome that your venue includes so much! I have an appt. with a catering company on monday so we will see how that goes! Do you have a theme or reoccurring accent for your big day? My hometown is known for its apple orchards so there will be a slight hint of apples throughout my day. I’m getting married at a historic farm property so it *hopefully* will look pretty cool.

Post # 15
Member
2777 posts
Sugar bee
  • Wedding: September 2012

@Mrs.LloydDobler: Yeah and it’s pretty affordable…$100 per person on a Saturday night!

No theme really, just magenta and light grey for my colours. Omg your theme sounds amazing! I’m pretty sure it will be awesome!

The topic ‘Sept 22, 2012 brides….’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors