(Closed) show me your "worst" wedding photo.

posted 7 years ago in Photos/Videos
Post # 364
Member
11520 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: May 2014

love this thread – terrifies me a little because i know we’ll have a ton of these…

Post # 366
Member
158 posts
Blushing bee
  • Wedding: June 2013

@beemyname:  LOL well thanks for the sweet comment, I don’t think so! haha, at least not in those photos! 

Post # 367
Member
754 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2014

Oh my! So funny! My fiancé is notoriously a face maker in all photos:/ its cute for selfies but I have warned him that I have to get some nice photos! We have one good engagement one- he doesnt understand smile! So I fear I will be posting here too lol

Post # 368
Member
373 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2013

Okay. im excited I finally get to Play. Also I’m sorry. I tried this twice to get it vertical and couldn’t get it. But enjoy. 

Post # 369
Member
613 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2013

OMG. These are hysterical! Here are a few from mine. 

 

Bridesmaid Pose: Take 2… we were laughing hysterically because we couldn’t seem to get “serious”.  

 

After announcing us as husband and wife. WTH is up with our awkward holding of hands? 

 

My bridesmaid looks like she is enjoying her appetizer too much while my husband, groomsman and bridesmaid just watches me devour my mushroom without a care in the world of using this thing called a NAPKIN! (I really stuffed my face after the ceremony…what can I say? I was STARVED!)

 

 

 and last but not least: My husband looks like he shoved the cake in my mouth but in reality he said here is the last piece. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post # 370
Member
877 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2013 - A Beautiful converted Barn

i FINALLY get to play!!! thank god this is a non professional pic!! it still made it onto facebook though – goddamnit!! i have NO IDEA what made me pull such an attractive face! lol – makes e chuckle every time i see it!!

 

Post # 371
Member
37 posts
Newbee
  • Wedding: November 2013

this thread is amazing!!

 

we havent had our pro pics back yet but i know there will be some hilarious ones in there! this is one that my friend took of us cutting the cake and put on facebook we look like demons hehe i was also a hot sweaty mess by this point in time.

Post # 372
Member
855 posts
Busy bee

God I’m so attractive. 

Post # 373
Member
2055 posts
Buzzing bee
  • Wedding: October 2014

Bumping this because it rules. 

Post # 374
Member
691 posts
Busy bee
  • Wedding: October 2013

My father looks like a serial killer in every photo! 🙂

 

 

Post # 375
Member
3773 posts
Honey bee
  • Wedding: October 2013

Hub and I met at karaoke. It’s kind of my thing. We’ve become very close friends with our karaoke DJ and she was a guest at our wedding. She talked our DJ into handing over the mic and she announced (to my complete surprise) that I would be singing my go-to karaoke song, All Jacked Up.

 

Not a single mouth was closed that day.

 

Post # 376
Member
920 posts
Busy bee
  • Wedding: June 2015

@fancypants:  hahaha super late response but damn your dress is beautiful!

 

Post # 377
Member
2196 posts
Buzzing bee
  • Wedding: March 2014

This thread has totally cracked me up!  We’ve got another three months to the wedding, but here are some gems from our engagement shoot.  I thought of posting this when someone mentioned not being able to do serious shots without cracking up… yep, that’s FH and I 😉  Serious… not going to work.  Silly on the other hand?  Yep, that’s us.

Post # 378
Member
32 posts
Newbee
  • Wedding: December 2013

My husband looks flat out disgusted with me right here.. LOL

I’m not sure what this face here is he’s making.. but when I first saw this I was actually mildly terrified..

I have no idea what was said right here, but this is priceless..

My son (the 3 year old) pretty much made this face in every picture..

My face while cutting the cake.. LOL

I dont know what was going on..

The topic ‘show me your "worst" wedding photo.’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors