(Closed) Table number cards to open on anniversary???

posted 8 years ago in Paper
Post # 3
Member
1498 posts
Bumble bee
  • Wedding: August 2011

OMG! This is such a cute idea. I’ve not heard of this before! I don’t know I could wait 20 years to open the card though! LOL!!

Post # 5
Member
1330 posts
Bumble bee
  • Wedding: July 2011

wow!! i love it!! might do it myself now 🙂

Post # 6
Member
1641 posts
Bumble bee
  • Wedding: May 2011

Awwww!! I like that idea!

Post # 7
Member
27 posts
Newbee
  • Wedding: May 2013

i think i am gonna do this too. i might have as many as 25 tables, but like donnica says: idk if i could wait that long to open them! Smile

Post # 8
Member
5657 posts
Bee Keeper
  • Wedding: February 2012

omg I wish I knew about this before I got married lol!!!

Post # 9
Member
1941 posts
Buzzing bee
  • Wedding: June 2012

OMG I LOVE THIS!! Hahaha I’m sooooo showing to Fiance in the morning 😀

The topic ‘Table number cards to open on anniversary???’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors