(Closed) The day Granny told me about porn…

posted 6 years ago in Married Life
Post # 3
Member
4653 posts
Honey bee
  • Wedding: August 2013

I am cracking up laughing… lol

The closest thing I have heard is my grandma telling my sister “I see airplane skirts are back in style”

We all had a confused look on our face until she said “They are airplane skirts because when you bend over you can see the cock pit”

My sister turned SOOOO red and I have never laughed so hard in my whole life.

Post # 4
Member
6015 posts
Bee Keeper
  • Wedding: March 2012

OMG your Granny sounds like a HOOT!!! She’s past the point of caring what people think! 

Sighhhh reminds me of my own Granny, at 84, giving me my first romance novel …. I was 15 and she patted my hand and said “Oh pet this is better than the real thing”   She had five kids, I’m guessing they did it just the 5 times if that’s what she walked away with. (pet is an irish term of endearment)

Post # 5
Member
6015 posts
Bee Keeper
  • Wedding: March 2012

@MsPanda:  OMG that made me LOL .. seriously the dog just gave me a concerned look

Post # 6
Member
9686 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: September 2012

@Mrs. Boots:  Hahahahahahahaha   LOL!!! Thanks for the laugh!!  I needed that. 

And, nope, none of my grandparents were ever that hysterically funny.

Post # 7
Member
3668 posts
Sugar bee
  • Wedding: July 2015

LOL. My poor grandma is scandalized when she hears the word “ass” on a sitcom and launches into a tirade about how back in her day you would never hear language like that on TV.

I can’t even imagine how she’d react to the Playboy Channel.

Although I’ve caught her watching Jerry Springer before, so…

Post # 8
Member
2781 posts
Sugar bee
  • Wedding: October 2013

@MsPanda:  That’s a good analogy of min skirts!

 

@Mrs. Boots:  You just brightened my afternoon!

Post # 9
Member
2398 posts
Buzzing bee
  • Wedding: April 2012

OMG that is sooo funny

Post # 11
Member
734 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2014

Oh my gosh!! That is hilarious!!!

Post # 14
Member
295 posts
Helper bee
  • Wedding: October 2014

Hahahaha! That is amazing. When I was younger (maybe fifth grade?) I was reading a book I got at the library and my grandma apparently found something inappropriate in it and took it away! I never did find out what happened…they made it into a TV movie years later though lol. 

Post # 13
Member
4049 posts
Honey bee
  • Wedding: January 2014

That is fantastic! Hahahah! I wish I had stories to share.

Post # 15
Member
1832 posts
Buzzing bee
  • Wedding: January 2013

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This is the BESTEST thread EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post # 16
Member
13 posts
Newbee
  • Wedding: April 2012

I love this! My husband’s grandma lent me the 50 Shades of Grey books… and told me “I must have had 100 orgasms reading these!” I thought I was going to die. And although thought maybe I should pick them up wearing gloves. hahahahaha

The topic ‘The day Granny told me about porn…’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors