(Closed) Where the heck is Upstatecait??

posted 8 years ago in Weddingbee
Post # 137
Member
3580 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2012

View original reply
@Roe:  Who?

View original reply
@AB Bride:  There are so many mods, you know? And it comes down to who gets flagged. Sometimes the majority wins.

Post # 138
Member
3182 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2012

View original reply
@Robin_Sparkles:  Yeah towards the end (like a week . . you are so close!!) I was totally ready for the whole thing to be over.  My new plan now is to always have a vacation planned to look forward to though.  

Post # 139
Member
2695 posts
Sugar bee
  • Wedding: June 2012

View original reply
@WillyNilly:  funkymunky85. She even posted today!

Post # 140
Member
3580 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2012

View original reply
@Roe:  Awww. You get to know a girl and then she’s gone. WB = summer camp? lol

Post # 141
Member
7288 posts
Busy Beekeeper
  • Wedding: October 2011

View original reply
@WillyNilly:  LOL love the summercamp comparison !

Post # 142
Member
3182 posts
Sugar bee
  • Wedding: May 2012

View original reply
@WillyNilly:  Pretty sure I had a WB summer camp.  I was home all day over the summer studying so let’s just say my post count increased pretty rapidly.  Now this whole “job” thing seems to be getting in the way. 

Post # 143
Member
4369 posts
Honey bee

I can’t believe Cait got banned. This sucks. Seriously I don’t understand how everyone gets 5 strikes or whatever when someone like her has got like a zillion posts. 

Post # 144
Member
10635 posts
Sugar Beekeeper
  • Wedding: January 2011

View original reply
@WillyNilly:  Some of the crap I’m pretty sure was flagged.  I don’t care that the posters weren’t banned, but at least the comments that are against the TOS could be removed when this site is pretty heavily moderated on other comments.

Post # 145
Member
873 posts
Busy bee
  • Wedding: April 2013

You girls are hilarious. Online Stalkers, but hilarious!

Post # 146
Member
3580 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2012

View original reply
@Natalieh86:  Damn the man. Save the Empire! (wow, totally just aged myself)

Post # 147
Member
2695 posts
Sugar bee
  • Wedding: June 2012

View original reply
@WillyNilly:  Don’t say that! We are young and booteefull!

Post # 150
Member
3580 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2012

View original reply
@Robin_Sparkles:  hahahaha! Mine is glaring at me because I am glued to my phone. Uhhhh, you’re watching GOLF. From 2010!!! I can have my vice.

Post # 151
Member
2353 posts
Buzzing bee

View original reply
@Robin_Sparkles:  I just told Fiance that and I think he thinks I need a hobby.

Too funny. And congrats, btw!

The topic ‘Where the heck is Upstatecait??’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors