(Closed) Worst Wedding Ever

posted 6 years ago in Etiquette
Post # 3
Member
4371 posts
Honey bee

@bearlove:  she punched him?!?! uh…speechless…

Post # 4
Member
3230 posts
Sugar bee

Wow oh wow. I’ve been to some dull weddings but never one like that!

Post # 5
Member
3039 posts
Sugar bee
  • Wedding: August 2013

Wow… that would be so awkward. I think I would just have left as soon as I could have. Very glad that all weddings that I’ve attended have been drama free!

Post # 6
Member
1293 posts
Bumble bee
  • Wedding: December 2018

Oh my goodness. That kind of takes things to a whole new level of terrible doesn’t it? You’re right, if the roles were reversed, that would never be acceptable. The worst wedding I went to doesn’t even come close to that!

Post # 8
Member
2055 posts
Buzzing bee
  • Wedding: May 2013

WOW.  Yeah that could put a damper on things.  A fuse blew at my sister’s wedding and the lights went out & music stopped playing for a couple of minutes.  But things picked up right where the left off and it was fine!

Post # 9
Member
141 posts
Blushing bee
  • Wedding: May 2013

Yeah, I think you win the award for worst wedding…

Post # 10
Member
779 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2013

Wow!! That’s insane!! Haha how could she straight up punch him?! Was it just reaction or was she like, he deserved it. Hahaha I would have died.

most weddings I’ve gone to we’re awesome, but my brothers wedding.. Well, he invites our not so appropriate relatives and our cousin had a full blown yelling fight with her then boyfriend on the front steps of the church BEFORE the bride and groom and bridal partY arrived. So people were getting in the church getting their seats, waiting for the bride to come in, and had to deal with that mess… What makes it worse was she was there with her 3 young kids… Not a very classy move. Fortunatly the bride and bridal party never found out about it until after the wedding. Lol it’s still tacky though. It’s not nearly as bad as the bride PUNCHING the groom in the face though!! Hahaha

Post # 11
Member
1177 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2013

Wow. I hope someone was filming it.

Post # 12
Member
1311 posts
Bumble bee
  • Wedding: October 2013

was it a small punch on a shoulder or like a punch in a face ? sorry – just re-read it.

Oh wow that sucks!

Post # 13
Member
1238 posts
Bumble bee
  • Wedding: August 2012

@bearlove:  whoa. I could understand a playful slap or punch to the shoulder/arm, but his face?! yikes. Poor guy. And yeah, what’s with the double standard? sheesh. Hope someone was filming it!

Post # 14
Member
9118 posts
Buzzing Beekeeper
  • Wedding: December 2012

Somebody should have called the cops. Punching anyone unprovoked for any reason, and regardless of gender is not okay. >_>

Post # 15
Member
1629 posts
Bumble bee
  • Wedding: September 2013

I couldn’t help but laugh…TOO ridiculous.

 

Post # 16
Member
503 posts
Busy bee
  • Wedding: August 2013

@bearlove:  OMG why didn’t anyone call the cops?  Assault it assault, no matter who hits who – if he just went back into dancing like it was no big deal, I would imagine that this is something he’s used to, which is not ok.  :/

The topic ‘Worst Wedding Ever’ is closed to new replies.

Find Amazing Vendors