Would you do it?

posted 1 year ago in Relationships
Post # 16
Member
47 posts
Newbee
  • Wedding: September 2018

Oh hell yeah laughing 

 

Post # 17
Member
1202 posts
Bumble bee

duchessgummybunns :  LOL!  I guess I should have clarified a bit.  I was thinking of it from a safety persective.  Like what if the guy is into BDSM and we didn’t know and he wants to asphyxiate me or something?  I think Fiance would want to be there in case the guy decided he wanted to do something potentially life-threatening.  Gotta make sure I live otherwise, he may not get that 1.75M lol.

Post # 18
Member
1202 posts
Bumble bee

duchessgummybunns :  He would also be really upset if anal was included in the price.  That’s something that he would be really bitter about happening since he’s not allowed to do that lol.

Post # 20
Member
299 posts
Helper bee

We wouldnt do it.

We dont “beleive” in sex before marriage though, which could be a big part of it. 

Post # 21
Member
553 posts
Busy bee

Um, yeah. And I know hubby would say the same. That’s dream making money… 

 

And heck yes we would survive it. Sex can be just sex, it doesn’t have to be about connection and love. 

 

In fact I truly believe that different types of sex between two people is vital for keeping the relationship alive. You have loving sex, you have making up sex, you have straight just screwing, you have freaky sex, quickie sex, the list goes on and on… So sometimes you turn off the loving part and just screw, that’s what makes this an option… If it were ever an option, hahaha. 

Post # 22
Member
2219 posts
Buzzing bee
  • Wedding: July 2018

I would definitely consider this if hubs was ok with it!  Shit, if someone wanted to sleep with HIM for 1.75 million, I would be pushing him towards the bed 😀

sawwahbear5 :  lol it’s not different at all from being a prostitute, except that you’re a one-time prostitute for a HUGE fee that sets you for life.  Which is a big difference.  

Post # 23
Member
1399 posts
Bumble bee
  • Wedding: June 2020

With that kind of money we’d be able to afford the best therapy, so yeah, we’d probably go for it. That’s way too much money to pass up – especially as broke college students!

Post # 24
Member
61 posts
Worker bee

I’m pretty sure I’d do it,  especially if the guy looked like Robert Redford… 

Post # 25
Member
751 posts
Busy bee

I’d be getting a lawyer to look over that contract so it’s airtight. Sign me up! 

Post # 26
Member
900 posts
Busy bee
  • Wedding: September 2013

Yeah I wouldn’t do it if I was married. That kind of money isn’t worth ruining my relationship/family life which is what of course would happen.  If I was single, I’d would probably do it tho.

 

eta I agree that sex can be “just sex” but regardless of what type of sex it was, I think it would cause feels of betrayal and insecurity which are very dangerous in a marriage so I just wouldn’t mess around with it. 

Post # 27
Member
1271 posts
Bumble bee
  • Wedding: May 2015

beethree :  If my husband is ok with it then I’d do it. That money would go a long way, lol

Post # 28
Member
47 posts
Newbee
  • Wedding: September 2018

sstella :  Shit, if he looked like a younger Robert Redford I’d do it for free XD My fiance could wait in the car.

 

Post # 29
Member
393 posts
Helper bee

No way, not in a million years!! I couldn’t do it and couldn’t let him do it…our relationship wouldn’t survive that I don’t think so no amount of money is worth it 

Post # 30
Member
1036 posts
Bumble bee

Dh aside, I personally couldn’t do it.

Leave a comment


Find Amazing Vendors